Nekromanti Ny Forumredaktör ...

Hunk

Hero
Jag är lite tveksam till dig som forumredaktör, eftersom jag tycker att ditt oberoende kan ifrågasättas då du uppbär provision på försäljningen av Eberron-/Transformersprodukter i Sverige. Jag önskar dig dock lycka till med att lösa den jävsproblematiken :gremtongue:!

Ram

Skev
Jag tycker du har gjort ett utmärkt val! :gremgrin:

God lycka som britten säger.

thark

Hero
Jag välkomnar våra nye härskare!

Att döma av regel/moderations-trådarna, som båda går såpass nära i hand med mina egna önskningar att jag avhåller mig från att kommentera dem emedan det inte skulle bli mer än "Medhåll [NT]", tyder alla tecken än så länge på att du kommer att göra ett bra jobb.

Hell!

ripperdoc

Myrmidon
Välkommen och en heder att du tar på dig jobbet!

<font size="1">Jag tar in vadslagningar om hur länge Dante sitter med start nu! Våga ta chansen att vinna! Tiden "en vecka" är just nu en lågoddsare med 2:1!</font size>

Anders Åstrand

Swordsman
Känn dig genomskådad!

Det är väl rätt uppenbart att Dante tar på sig det här bara för att få öppna D&D-forumet igen. :gremsmile:

Du kommer småpula i ett par dagar för att folk inte ska misstänka något, sen öppna forumet lite diskret, och sedan avsäga sig posten ett par dagar (och lite distraherande småpill) senare.

I am on to you!

Ond bråd död

Swashbuckler
Re: Känn dig genomskådad!

Det kan ju vara bra att starta d&d-forumet inför 4ed releasen iaf. Men med den låga aktiviteten på forumet så kanske det räcker med bara rollspelsforumet.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Det betyder "all heder åt dig" på hebreiska. (Tyvärr har jag inte tillgång till rätt typsnitt just nu.) :gremwink: