Mira
Veteran
Jättegrattis! [NT]
NT = No Text (Ingen text)
NT = No Text (Ingen text)
Jojo, men nu bevisar du bara vad jag säger. Du gör bara uppror mot formen, inte själva mediet. För nog tittar du väl också på TV, Troberg? *bligar påträngande*Allvarligt talat så finner jag att det ord som bäst beskriver min morsas skvallertidningsläsande eller mina föräldrars bingolottotittande är just "revolting".
Ergo: man får jävlas med alla rebeller. Utmärkt.Finns det någon annan sort? Man är väl knappast rebell om man accepterar en benämning som stämplas på en?
Egentligen inte. Jag avser att säga upp min TV-licens, det är inte värt att betala 460 spänn i månaden om man ser 30 minuter TV som man lika gärna kunde vara utan.För nog tittar du väl också på TV, Troberg? *bligar påträngande*
Men vi som är mer begåvade klarar av att förena dem!det är skillnad på ickekonformism och rebelliskhet
Bah, argument är för de som saknar fantasi och diskussionsvilja!...hur hade du tänkt att jag skulle svara på det där?!? Nu har du ju desarmerat mina argument, ju!
Det var taskigt och orättvist sagt, jag kör med sarkasmer och förvirrande utläggningar också!Själv nöjer du dig med personangrepp och falska påståenden eller?
Och jag känner ytterliggare två! Det finns alltså fem rollspelare i sverige med det namnet!Jag känner faktiskt minst tre rollspelare som heter Karl/Carl. Hör och häpna.
Egenskaperna slumpades fram, men jag vet inte exakt vilka värden han har. Däremot har han några färdigheter:Vad fick han för grundegenskaper? Och slog du fram dem eller körde du poängbaserat?