Nekromanti Ny ras (alv) konstruktiv kretik

Sodivra

Champion
Låter väl fint.

Själv så gillar jag att ha mina alver på stäpperna.. /images/icons/smile.gif (Visserligen spelar jag inte eon längre.. /images/icons/doh.gif)
Hmmm, det som jag vill anmärka på har väl folk redan sagt.. Jag håller ungefär med om allt som folket har pekat på som sakfel.. (dålig syn, viljestyrka, personlighet, bra vapen, yrkesfördelning, osv..)

Vad mer finns det att säga? Hmm.. Jo, se upp så du inte gör en ren kopia på en eller två existerande människokulturer.. Det är inte så roligt, IMHO. Sedan gäller det väl bara att se hur dom kommer att utvecklas.. Orkar inte hjälpa till mer.. Jag spelar som sagt inte eon längre.. :gremsmile:

Re: kan ni lägga av

Där ser man. Man får inte säga något elakt och negativt.

vågar sitta och mucka med folk över internet!

Tja, vi hade säkert kunnat sitta och mucka hemma hos mig också om du vill det. Det enda problemet är att alla bor så långt bort och med internet kan man mucka på stor skala.

du verkar inte fatta att vissa här är yngre än dig själv och därmed är lite naivare och barnsligare

Det är inte bara de yngre som är naiva och barnsliga...

men även dem har rätt att slippa taskiga nedvärderande kommentarer, och också rätt till respekt

Om jag tycker att en ide suger kraftigt, hårt och länge så säger jag det. Han frågade om våra åsikter, inte sant?

Krille

Super Moderator
Konstruktiv kritik

"Han frågade om våra åsikter, inte sant?"

Han frågade också om konstruktiv kritik. Att en idé "suger kraftigt, hårt och länge" räknar i alla fall inte jag som konstruktiv kritik.

Marcus_UBBT

Warrior
Re: kan ni lägga av

varför i helvetet ska du säga något elakt? det bidrar ju jättemycket till allt möjligt bra och kul.

Det är inte bara de yngre som är naiva och barnsliga...

nä, du är också jävligt barnslig när allt kommer omkring. jag hade också en period då jag tyckte det var jättekul att sitta och skriva skit om/mot folk på internet, istället för att bete mig som jag gör i verkligheten, dvs vara trevlig. du däremot är typen som sitter på aftonbladets chat och låtsas vara nazist.

+
han frågade inte om våra åsikter utan konstruktiv kritik. so shut it nästa gång, ok.