Nekromanti Ny redaktionsmedlem! ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Det är mig en stor ära att få presentera Rollspel.nu:s nye Innehållsredaktör – Bearnie.

Det har varit på gång ett tag, men det kändes inte som någon större idé att tillkännage utnämningen innan Bearnie fått en vettig internetkoppling. Vilket han nu alltså har.

(Och, nej, han är varken från Dalarna eller bor i Stockholm, han får posten för att vi i redaktionen är övertygade om att han kommer att göra ett bra jobb.)

Johan K

Gammal & dryg
Way to go !

Well bra val hörrni !
Grattis Bearnie !!

/ Johan K, som åxå är säker på att vår gode Bearnie kommer att göra ett bra jobb här !

Lycan

Hero
Han är ju dock bosatt i Malmö, dit både Bobby Magikern har starka band och där jag och Simon bor. Walium förtjänar också ett omnämnande iom sitt hedersmedlemskap i skånemaffian.

Mystiken tätnar...

(För övrigt, stort 'huzzah!' åt Bearnie, denne gigant bland män, slipade diamant bland solkiga glasskärvor, väderbitna barbarkonung bland supple white-skinned maidens, han kommer obestridligen föra redaktionsarbetet till nya höjder.)

- L

Pom

Swashbuckler
*Klappar händerna och ser sig om efter cidern* [NT

NT = No Text (Ingen text)

Dimfrost

Special Circumstances
Strålande! Det var på tiden att det fixades. Stort grattis!

Är det inte dags att du blir forumredaktör på ordinarie basis också? Det lär väl inte hända något inom den närmaste framtiden som motiverar att du bara är tillförordnad?

/Dimfrost

walium

Ganska töntig, faktiskt
Grattis Bearnie! [NT]

Du kan få bli hedersmedlem i Linköpingsmaffian och få lära dig det hemliga handslaget om du lovar att gå våra ärrenden. :gremwink:

thark

Hero
Alla dessa personer som gratulerar gör mig fundersom. "Du har tagit på dig en otacksam uppgift, för vilken du inte får någon kompensation, och som pga människans natur nästan garanterat kommer att dra till sig mer klagomål än beröm. Grattis!"

Jag beklagar sorgen, och uttrycker liksom i alla ideella sammanhang min tacksamhet för att det finns folk som är villiga att ta på sig jobbet och att jag därmed slipper engagera mig själv. :)

Bunny

Crazy like a fool
Tack tack!

Många lyckoönskningar i den här tråden. Det tackar jag för.

Det är kul att få komma igång. Som Dante skriver har detta varit på gång ett tag. En innehållsredaktör behövs verkligen, så för sitens skull är det bra att saker kan börja röra på sig igen. Mina föregångare på posten har gjort ett jättejobb, så det är ingen lätt mantel att axla. Jag är inte helt varm i kläderna än, men det kommer så smått.

En målsättning för mig är att här hålla er uppdaterade med de förändringar som sker. De delar av siten som inte alltid syns så mycket på det här forumet - som till exempel recensions- och nyhetsdelen - förtjänar att därigenom få synas mer. Håll därför ögonen öppna.