Jag skulle ta för givet att använda sidan som en inkörsport för nytillkomna besökare som bara är ute efter en snabb titt. Om du till exempel har ett eget rollspel skulle du kunna använda länken till din sida, så att jag mycket snabbt kan ladda hem vad jag behöver.
Då är chansen större att jag dessutom laddar ner paket med extraregler, äventyr och liknande.
Ta inte för givet att folk ska ha er sida som hemsida och gå in på den en gång om dagen. Om jag får ett bra intryck av en snabb och översiktlig sida, då tar jag däremot gärna och återkommer flera gånger. Och kanske blir sugen på att skicka mina egna grejer, då jag vet att de skulle presenteras snyggare och bättre på er sida.
Jag vet inte om det var det svaret ni ville ha? En grötig och helknasig humorsida har sin charm också, men den går jag bara in på en gång, och sedan får det vara bra.
/Rising
"SL: Ur buskagen kliver det fram två alvkvinnor iklädda korta klänningar i löv och växter. De verkar fredliga, och vinkar fram er med händerna och visslar. De säger: 'kom, människor! Vi har något härborta som ni ... är ute efter!"
Spelaren: Meh, de där har ju inga tvåhandssvärd!?"