Nekromanti Ny spelare

mishk

Veteran
Jag är ganska ny inom neotech, eller ny och ny jag ska spela det för första gången imorgon. Undrar mest om ni har några coola förslag på rollpersoner, äventyr och annat kul.

mishk

smaffy

Hero
janojbr rabotnij

gör inte en grupp välmående [color:green]ingeng</font color=green>ö[color:green]rer</font color=green>. gör ett nergånget [color:purple]punkgäng</font color=purple> som har nån liten h[color:blue]a</font color=blue>cker och resten kan gärna vara lite halvkassa på allt[color:yellow].</font color=yellow>. och kör nattsvart g[color:red]o</font color=red>thic.. det är det bästa! sedan kommer überteknologi och.. uphj.. elaka företag =o) men gör inget välmående gäng. nån eller flera ska gärna ha varit på kåken alla syssel[color:purple]sätt</font color=purple>ningsperioder.. det får man massa braiga färd[color:red]igh</font color=red>eter från :gremsmile: kan juh gärna börja med nått spännande äventyr där de dras in i nått technoparty.. ta ins[color:red]pirat</font color=red>ion från bladerunner och fifth element! de är bäst.. fast den sista liknar kanske inte rikt[color:blue]igt</font color=blue> neotechvärlden.

helsike vad trött jag e.. (där smajlisarna är är det punkt)

någon som vet vad kraftwerk säger i början av "we are the robots".. det liknar titeln till mitt inlägg (ratnojbr rabotnij eller nått.. ratnojb rabotnic kanske?) [color:red]kraftwerk!!</font color=red>

Smaffy är jag. blä.

Vaun Vuriche

Warrior
Jag föreslår att ni spelar de köp äventyr som finns, börja dock inte med Avalanche för det är rätt svårt, stridsmässigt sätt. Ett härligt Neotech äventyr står också att finna på NoGo.nu eller vad det nu är. Onaturlig jakt heter det.

chrull

Stockholm Kartell
Re: janojbr rabotnij

Hahahaha! .. vad jag vet så är det bara för att förvilla alla löjliga icke tysktalande.. precis som låtarna Dentaku och den andra.. hmm ..

Lyssna på de tyska varianterna av låtarna.. de är roligare..

Det de säger i början av The Robots är inte tyska... i alla fall inte åt rätt håll..
lika lite är: "Dentaku ka tativi" tyska.. :o)

chrull
r a d i o a c t i v i t y

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--

Vrimzikiel

Veteran

Chrull>>> Det här är ett R, Det här ett T.
Följden av att sätta R- framför -yska, blir det språk som talas i Ryska Federationen. Att sätta ett T- framför skulle bli resultera i det språk som talas i Förbundsrepubliken Tyskland.

chrull

Stockholm Kartell

hahahaha...

hehe.... det blev lite fel ja...

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--