janojbr rabotnij
gör inte en grupp välmående [color:green]ingeng</font color=green>ö[color:green]rer</font color=green>. gör ett nergånget [color
urple]punkgäng</font color=purple> som har nån liten h[color:blue]a</font color=blue>cker och resten kan gärna vara lite halvkassa på allt[color:yellow].</font color=yellow>. och kör nattsvart g[color:red]o</font color=red>thic.. det är det bästa! sedan kommer überteknologi och.. uphj.. elaka företag =o) men gör inget välmående gäng. nån eller flera ska gärna ha varit på kåken alla syssel[color
urple]sätt</font color=purple>ningsperioder.. det får man massa braiga färd[color:red]igh</font color=red>eter från
kan juh gärna börja med nått spännande äventyr där de dras in i nått technoparty.. ta ins[color:red]pirat</font color=red>ion från bladerunner och fifth element! de är bäst.. fast den sista liknar kanske inte rikt[color:blue]igt</font color=blue> neotechvärlden.
helsike vad trött jag e.. (där smajlisarna är är det punkt)
någon som vet vad kraftwerk säger i början av "we are the robots".. det liknar titeln till mitt inlägg (ratnojbr rabotnij eller nått.. ratnojb rabotnic kanske?) [color:red]kraftwerk!!</font color=red>
Smaffy är jag. blä.