Nekromanti Ny Tarantino "Trailer"

Rävnos

Warrior
som ni ser knåpar allas älskade Tarantino (tillsammans med Robert Rodriguez) på en ny rulle vid namn Grindhouse, mer info finns på IMDB

Kortfattat för er som inte orkar läsa på så kommer filmen bestå av två filmer separata filmer som binds ihopa av falska trailers i mitten (okej jag är inte hundra på vad det innebär) men här finns iaf en av de där falska trailersen

tänkte att någon mer än jag kan uppskatta det här extremt Tarantino aktiga klippet och sedan blir man ju bara glad när man ser gamla ansikten som Danny Trejo återvända :gremlaugh:

Så vad tror ni? en blivande kultrulle? Luktar det kalkon? Suger Tarantino hårdare än hårdast? Var det för lite tuttar i Kill Bill?

Ventilera era hjärtan och låt oss frossa i Tarantino!

Marukusu

Hero
Wow, en film med både brudar OCH action! Det kan ju inte bli annat än überägigt!
Ibland undrar man dock hur fan det är ställt med herr Tarantino. En brud med en fullt fungerande automatkarbin som benprotes? WTF?! Vad är det han röker egentligen?

Men, men. Jag lär ju åtminstone bemöda mig med att se den. Danny Trejo var ju lätt ballast i (fake?)trailern.

-Danny the Director.

Rävnos

Warrior
hehe en långrock fyllda med Manchettes tillsammans med en motorcykel med en minigun på kan ju inte bli dåligt :gremwink: Nej allvarligt talat tror jag inte filmen kommer vara så b-action. Jag tror det kommer vara sunkig b-skräck med action som påminner mycket om Kill Bill.

det skönaste med Tarantino tycker jag dock för alltid kommer vara dialogerna. Alla vardagliga samtal han faktiskt lyckats klämma in i sina filmer. Varmast om hjärtat ligger lätt Jacky Brown, det finns så sjukt många riktigt perfekta dialoger i den filmen, bara ett exempel är:

[Louis and Melanie are looking at a picture]
Melanie: That's Japan.
Louis: Uh, looks like... I can... It shows...
Melanie: Wanna fuck?
Louis: Yeah.
[three minutes later]
Melanie: That was fun.
Louis: Yeah, that hit the spot.
Melanie: Now, we can catch up.
Louis: Yeah.
[heavy breathing]
Louis: Got a beer?
Melanie: Sure. In the fridge.

hur ofta ser man ett samlag som varar i 3 minuter i en hollywood film? Nej när hjälten kommer ut ur fängelse i andras filmer är de superstuds som rullar runt i timmar. I Tarantino är det snabbt fult och lite fumligt mot en diskbänk medans kameran snurar ett varv runt rummet typ. Och sedan dialogen, "now we can catch up!" och han svarar "Yeah." och sedan inget mer, det känns så jävla rätt. Det är ju så det är, man sitter med någon gammal bekant och har ingenting att säga.

Nej Tarantino är en riktig Tell it as it is person! ^^

\Marcus som villigt erkänner att han blev en anings medryckt nu, men faktiskt gillar _allt_ som Tarantino gjort.

Whizzman

Warrior
En matchetefylld långrock tillsammans med en motorcykel med en minigun på som hoppar förbannat högt över fem-sex bilar samtidigt som något sprängs bakom den...

Hur är det b-action? :gremgrin:

*Går och ser på Pulp Fiction*

The_Gorger

Hero
Tarantino - Biggest sell-out alive

Är detta en film AV Tarantino, eller är det ännu en i raden av hundratals filmer som är "endorsed by..." eller "recomended by..." eller "introduced by..." eller varför inte klassiskern "presented by..."?

Big Marco

Läskig
Re: Tarantino - Biggest sell-out alive

Ena halvan är av QT, andra av Robert Rodriguez (han valde denna före Sin City 2, den spjuvern!)

Johan K

Gammal & dryg
Min första tanke efter jag sett det här , var: W-T-F ?!?!?!
Sen så tänkte jag att nä, det är icke min kopp the. Alls.
För den delen, brukar tarantion göra sådana här splattergrejs ?? Har för mig att han gör det kalrt mycket mer förfinat...

Sodivra

Champion
Efter att ha faktiskt kollat på länken så kunde jag inte sluta kolla på den! Daaaa-yum! Synd bara att Machete inte får sin egen film.

Rickard

Urverk speldesign
"Suger Tarantino hårdare än hårdast? Var det för lite tuttar i Kill Bill?"
Tarantino är överspelad. Det enda han kan kräma fram är något som han snott från andra filmskapare och sedan överdrivit kraftigt.

/Han som tycker det är kul en stund men har tröttnat på det nu