Lagom nu till att jag slutade röka, gick mina glasögon sönder. Jag fick tips om favoptic.se , där man för 400:- ungefär får bågar + glas. Efter att ha tiggt pengar av min käre far, beställde jag hem 4 st olika bågar att testa. Jag har inte tid att skicka tillbaks dessa fyra och välja nya, så någon av de här fyra måste jag välja. Mina vanliga glasögon är fulreparerade temporärt med hjälp av snabblim och ståltråd.
Nåja, jag tänkte mig att jag skulle ta hjälp av forumet.
(rubriklänkarna går till Favoptic.se's produktsidor)
1. Adrano Svart
(lite anonyma, trista bågar. Om jag inte vill att folk ska tänka på att jag bytt...
2. Forli Svart
(får mina ögon att sitta lite tätt ihop och får mig enligt uppgift att se ut som en Macanvändare, eller möjligen en Unixnörd...)
3. Parma Silver
(Nästintill osynliga, runda... Jag gillar dem nog inte, runda glasögon är inte min grej)
4. Ragusa Silver
(Snygga, men gräsliga bågar som lätt blir sneda, nåtslags fjädrande titangrejs istället för gångjärn)
Nåja, jag tänkte mig att jag skulle ta hjälp av forumet.
(rubriklänkarna går till Favoptic.se's produktsidor)
1. Adrano Svart
(lite anonyma, trista bågar. Om jag inte vill att folk ska tänka på att jag bytt...
2. Forli Svart
(får mina ögon att sitta lite tätt ihop och får mig enligt uppgift att se ut som en Macanvändare, eller möjligen en Unixnörd...)
3. Parma Silver
(Nästintill osynliga, runda... Jag gillar dem nog inte, runda glasögon är inte min grej)
4. Ragusa Silver
(Snygga, men gräsliga bågar som lätt blir sneda, nåtslags fjädrande titangrejs istället för gångjärn)