Hans E Magnusson
CAPS LOCK
Vad har vi att se fram emot? Western? Svärd & Svartkonst?
Fria Ligan satsar stort på Gothcon i år. Det kommer att finnas arrangemang för samtliga våra rollspel, inklusive Mutant: Maskinarium som lanseras på konventet och Coriolis – mörkret mellan stjärnorna som släpps först till försommaren, samt Svavelvinter och Spelet om Morwhayle (perfekt för yngre konventsdeltagare!).
clarence redd;n147276 said:Jag ombearbetar BRP Space för tillfället, med release i sommar hoppas jag. Eftersom jag är beroende av att Chaosium släpper BRP Essentials först, så har jag svårt att styra tyvärr. Resten av boken är i stort sett klar.
Detsamma gäller min kampanjvärld Odd Soot - det mesta är gjort, men jag väntar på Chaosium här också. Release till sommaren förhoppningsvis, men beroende hur BRP Essentials gestaltar sig kan den dröja till hösten.
Dante;n147200 said:Vet inte om ni räknar den som »svensk«, men Genlab Alpha släpps till Mutant: Year Zero.
Måns;n147204 said:Med lite tur...
Zoth-Ya;n147278 said:Koolt, har du någon koll på BRP Essential, som jag fattade det så har det gått från ntt som skulle vara RQ6 baserat till nått RQ2 baserat?
Hilarious!clarence redd;n147410 said:Lustigt nog är arbetsnamnet RQ4 : )