Nekromanti Nya vapen *DELETED*

Eleas

Hero
Re: Förlåt?

"Jag ställde en fråga - det var inget påstående. Thats a BIG difference! Observera att jag dessutom inte hade några egentliga misstankar mot er utan reserverade mig utifall den händelse att bilderna faktiskt inte skulle vara snodda av just er."

Jo, jag vet. Jag blev dock en smula upprörd då det i samband med det andra faktiskt kändes som om min upphovsrätt skulle kunna komma att upp(hovs)lösas.

--Björn, upphävd

Pendragon

Swashbuckler
Re: *Indignation*

Märk väl att jag inte sa att ni stulit något utan mest reseverade mig utifall att jag anklagat någon från att ha snott någonting från en plats de inte snott något ifrån.
..och jag såg det som ett utmärkt tilfälle att klargöra upphovsmän till höger och vänster.

I'm ok, you're ok, we're ok.

/Joel - okej

Jaggernaut

Hero
En glimt av stjärnorna....(OT)

Ingen fara, får vi bara materialet ska det nog bli något av.
Såvitt jag vet har vi bara fått en pryl vi inte publicerat i slutändan (undantaget våra egna prylar som också blir refuserade emellanåt), och det var "Nattens Ängel" eller vad det nu heter, på grunderna av att vi bara fick det i pdf.

Det lät hoppfullt, då kanske jag till och med ska pröva ifall mitt lilla påhitt som jag la upp här på forumet kan finna sig till rätta hos drängarna (jag har ju åtminstone ett plus då det inte är pdf).

Ska väl ta och skicka det (Om det nu behövs :gremconfused: då ni redan kan ta hem det härifrån) och se ifall det blir något av.

Jaggernaut som blivit alldeles till sig av de stjärnor han redan fått.

Pendragon

Swashbuckler
Re: En glimt av stjärnorna....(OT)

Det lät hoppfullt, då kanske jag till och med ska pröva ifall mitt lilla påhitt som jag la upp här på forumet kan finna sig till rätta hos drängarna (jag har ju åtminstone ett plus då det inte är pdf).
För all del, skicka på, även om jag personligen själv inte är vidare förtjust i Lamior. Å andra sidan, de kanske blir roligare med din uppiffning, vem vet?

Slutgiltigt avgörande hamnar hos husbonn.

/Joel