Nekromanti Nya western

Derlon

Veteran
Vad jag förstår så spelar dollarn roll i att man väntar med utgivningen av nya western. Om det nu är så kan man ju börja titta på alternativ. Om man vill ha den tryckt kan man ta en titt på tjänster som lulu.com eller liknande ställen som kan trycka och sälja boken "på demand". Man slipper på rävspel då betala och ligga ute med kostnaden för att köpa några tusen böcker. Man lägger en länk från shopen på rävspel till distriubitören (lulu.com det finns fler) och dom som köper boken från siten får den tryckt och hemskickad.

”DOM” hanterar alla kort, ”DOM” skickar ut boken (fast det blir från USA), Rävspel får den "overheaden" som lagts på mellan fabrikationskostnaden och pris för reglerna.

Man kan då ÄVEN erbjuda reglerna i digitalt format som en pdf till mindre kostnad (för kunden) och större vinst för Rävspel.

Varför begränsa sig när man utan någon kostnad för dig kan låta kunden välja? Börjar bli frustrerad efter flera års väntan.

Om inte annat skulle det smaka med lite nyheter om hur det ligger till från Gillbringarna.

Arfert

Facit
Nya Western blir ju helt i färg... och det blir orimligt dyrt att trycka en sådana böcker "on demand".

Derlon

Veteran
Arfert said:
Nya Western blir ju helt i färg... och det blir orimligt dyrt att trycka en sådana böcker "on demand".
Färg är värt att vänta på. Ska jag vara ärlig så tänkte jag inte så långt som att det skulle bli dyrt med färgtryck på "demand" Däremot tar jag hellre svart vit tryck än inget tryck alls. Det är väldigt tyst på rävspels sida, så man kan ju undra om spelet kommer alls. Vilket jag ju hoppas på.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Lulus priser

Nja.. Jag vet inte om Lulu är så lockande ens för svartvitt tryck. Det blir ganska dyra böcker där nuförtiden. Dyrare än det var för ett år sen känns det som. Sedan är kvaliteten högst växlande.

mse2390

Veteran
Hej

Jag heter Marcus och är 37 bor på St Eriksplan,vasastan söker en rollspelsgrupp att vara med i åldrarna 23 och uppåt
och vill spela dessa rollspel drakar och demoner,dungeons and dragons,mutant,stjärnornas krig,vestern,eon och andra rollspel
spelar ni dessa rollspel ?
mse@comhem.se

Marcus

KnightVision

Veteran
mse2390: Är inte denna förfrågan lite felplacerad? I den här tråden försöker vi få reda på när nya Western släpps.

!Paxen

Swashbuckler
Dude, Marcus har hållt på och bombat massor av trådar så jag tror inte att han bryr sig så mycket..

AEGIS PRIME

Swordsman
Såg på SF Bokhandlens hemsida att det står ett datum på September 2010.. De har väl fått den från ngn...

Storuggla

Champion
"Såg på SF Bokhandlens hemsida att det står ett datum på September 2010.. De har väl fått den från ngn..."

Tja, Mikael och Gunilla (som jobbar där) är ju med och skriver/speltestar nya Western så man får väl anse att de har någon form av inblick i processen.

Storuggla, väntar ivrigt värre