Nekromanti Nybörjare.

Sodivra

Champion
För att avsluta det här..

Ja, egentligen så är en en större förebild.. Åh? Jag kanske glömde nämna att det gällde skägg.. :gremgrin:
Nä, men seriöst. Nästan alla är kortare än mig ändå..
Okej, seriöst på riktigt: Nu lägger vi av..

Kissowa

Veteran
Tja, de kanske vore nått ifall ni inte har något emot en nybörjare :gremsmile: Hör av dej.

//Kissowa (kissowa@spray.se)

Ojdå.

Jag är öppen för alla förslag!
Plötsligt började rycka till i mina skrattmuskler och jag fick mycket svårt att inte fnissa hejdlöst. Arv, du har hittat en villig tjej här.

/BD, som egentligen inte menar något illa, men har en obotlig snuskig fantasi som inte visar sig på forumet...så ofta. Det finns såna rollspelare också.

w176

Förlorad dotter
Re: Ojdå.

Oj. såg inte att du redan hade snackat med arvid när jag skrev det andra inlägget. Ah, strunt samma resultatet blir detsamma i allafall.

/Elin har just insett att hon börjar skolan igen på måndag

Kissowa

Veteran
En ide...

Jo jag tänkte att de kanske kunde gå att göra något sorts rollspel på nätet, exempelvis på mirc, för att noobs som jag ska kunna få en ide om hur de kan vara.... Går det kanske? Jag vet inte, kankse e helt fel ute, men säg va ni tycker. :gremsmile:

Baron Marak

Swordsman
Re: En ide...

Har för mig att det är några som ska spela Eon över Internet. Du kan fråga dem om du får se på och prova spela.
Här är det som jag syftar på.

Troberg

Sinister eater
Re: En ide...

Har för mig att det är några som ska spela Eon över Internet. Du kan fråga dem om du får se på och prova spela.
Men det är inte riktigt samma sak. Det är som att höra ett sportreferat på radio eller att vara med själv. Dumt exempel, båda är lika tråkiga, men ni förstår kanske vad jag försöker säga.

Om du är osäker eller tycker det är pinsamt att vara enda nybörjaren, släpa hellre med dig en kompis och var med och spela på riktigt.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Måndag [OT]

Elin har just insett att hon börjar skolan igen på måndag

Du inser att det är trettondag jul på måndag? Jag är då ledig... :gremsmile:

/Mikael

King Kromm

Hero
Du [ANT]

Jofan, vore självklart kul med fler som spelar! Men... vem syftar du på (som ev. skulle kunna hoppa av)?
Ska jag vara ärlig är jag orolig över dig, inte för att du ska sluta, men hörde talas om nån ev. flytt eller nått, men det känns som om vi kan ta det här irl eller privata medelanden...