Nä. Han är inte längre bannad, så varför ska vi fortsätta hänga ut honom som om han vore bannad? Det vore mobbning.Recca said:Vore det inte bra om vi visste varför den här personen blev bannad så att vi som är nya kan sky honom som pesten?
Bäst vi tar bort den där ignore-knappen illa kvickt.Magnus Seter said:Nä. Han är inte längre bannad, så varför ska vi fortsätta hänga ut honom som om han vore bannad? Det vore mobbning.Recca said:Vore det inte bra om vi visste varför den här personen blev bannad så att vi som är nya kan sky honom som pesten?
Och mobbning för att ge folket bröd och skådespel tycker jag är en dålig idé.
/M
Nu förstår jag inte?Recca said:Bäst vi tar bort den där ignore-knappen illa kvickt.Magnus Seter said:Nä. Han är inte längre bannad, så varför ska vi fortsätta hänga ut honom som om han vore bannad? Det vore mobbning.Recca said:Vore det inte bra om vi visste varför den här personen blev bannad så att vi som är nya kan sky honom som pesten?
Och mobbning för att ge folket bröd och skådespel tycker jag är en dålig idé.
/M
Nån nämnde att det fanns en ignore-inställning. Jag kallade den för en ignore-knapp. Om folk sitter som frågetecken tycker jag att de är frågetecken. Stora frågetecken.Telash said:Jag gissar att vi är en hel drös som sitter som frågetecken. Du är inte ensam.
För varje inlägg du skriver i den här tråden blir mitt frågetecken bara större och störreRecca said:Nån nämnde att det fanns en ignore-inställning. Jag kallade den för en ignore-knapp. Om folk sitter som frågetecken tycker jag att de är frågetecken. Stora frågetecken.Telash said:Jag gissar att vi är en hel drös som sitter som frågetecken. Du är inte ensam.
Ignorefunktionen visar bara för dig själv vem du ignorerar. Ingen annan får veta det, om du inte väljer att berätta för dem att du ignorerar dem.Recca said:Nån nämnde att det fanns en ignore-inställning. Jag kallade den för en ignore-knapp. Om folk sitter som frågetecken tycker jag att de är frågetecken. Stora frågetecken.Telash said:Jag gissar att vi är en hel drös som sitter som frågetecken. Du är inte ensam.
Vi lever ju i ett ganska litet community så om det kommer in nån som varit avstängd så borde man väl ha både rätt att veta principiellt och moraliskt. Eller ska man ha skrivit ett visst antal inlägg för det? Självklart ska ingen hängas ut och mobbas, men det vore ju nice att ändå få reda på vad det handlar om. Jag är jättenyfiken, jag ser mig ju som en del av det här communitiet. Men av någon anledning ses jag inte som en del av communitiet av er som har en längre historia här.Magnus Seter said:Ignorefunktionen visar bara för dig själv vem du ignorerar. Ingen annan får veta det, om du inte väljer att berätta för dem att du ignorerar dem.Recca said:Nån nämnde att det fanns en ignore-inställning. Jag kallade den för en ignore-knapp. Om folk sitter som frågetecken tycker jag att de är frågetecken. Stora frågetecken.Telash said:Jag gissar att vi är en hel drös som sitter som frågetecken. Du är inte ensam.
Vilket i mitt tycke är rätt långt från offentlig uthängning av gamla synder bara för att stilla folks nyfikenhet, så mitt frågetecken gäller vad du anser att de två olika sakerna har gemensamt?
/M
Recca said:(Och jag blir lite purken när jag blir kallad mobbare.)
Recca said:Vore det inte bra om vi visste varför den här personen blev bannad så att vi som är nya kan sky honom som pesten?
Hahaha. Du, ett tips är att inte spela ut martyrkortet, det är skitsvårt att bli tagen på allvar då.Recca said:Jag är jättenyfiken, jag ser mig ju som en del av det här communitiet. Men av någon anledning ses jag inte som en del av communitiet av er som har en längre historia här.
Alla inläggen ligger ju på forumet. Uppe i huvudmenyn (den i toppen av sidan, precis under brödsmulespåren) så finns det en sökfunktion som du kan använda. Annars kan du klicka på Trobergs profil och sedan visa användarens alla inlägg.Recca said:Ni som har "facit" i hand vet ju varför det inte är värt för mig att känna till Trobergs historia, men jag vet ju inte det. Så att jag undrar torde vara det mest naturliga som finns i hela världen typ.
Det gör du visst det.Recca said:Sure, fine. I don't care.