Re: Förebyggande moderering
Jag ser inte varför någon har en "rätt" att få veta. Du har all rätt i världen att ta reda på det, och även all rätt att helt ignorera den vädjan jag och andra gjort att inte gräva i det.
Det har, som du redan vet, inget med antal inlägg att göra.
Det har att göra med att människor inte alltid mår bäst av att hela tiden älta gammalt groll. Det har att göra med att människor har en rätt att få en till chans. Det har att göra med att människor inte ska behöva dras med dåliga beslut under resten av sitt liv.
Och som andra redan sagt, informationen finns där om du vill ta reda på den.
Jag gillar inte det.
/M
Nä. På båda frågorna.Recca said:Vi lever ju i ett ganska litet community så om det kommer in nån som varit avstängd så borde man väl ha både rätt att veta principiellt och moraliskt. Eller ska man ha skrivit ett visst antal inlägg för det?
Jag ser inte varför någon har en "rätt" att få veta. Du har all rätt i världen att ta reda på det, och även all rätt att helt ignorera den vädjan jag och andra gjort att inte gräva i det.
Det har, som du redan vet, inget med antal inlägg att göra.
Det har att göra med att människor inte alltid mår bäst av att hela tiden älta gammalt groll. Det har att göra med att människor har en rätt att få en till chans. Det har att göra med att människor inte ska behöva dras med dåliga beslut under resten av sitt liv.
Och som andra redan sagt, informationen finns där om du vill ta reda på den.
... men vi ska dra upp hela historien igen, och vältra oss i vem som sa vad till vem och vem som var dummast ... så att Troberg kan få rätt stämpel.Recca said:Självklart ska ingen hängas ut och mobbas
Jag gillar inte det.
Vad det handlar om är precis vad som står i posten där vi säger att Troberg är välkommen tillbaks. Det är faktiskt inte så mycket mer spännande än så.Recca said:men det vore ju nice att ändå få reda på vad det handlar om.
Nu hittar du på saker.Recca said:Jag är jättenyfiken, jag ser mig ju som en del av det här communitiet. Men av någon anledning ses jag inte som en del av communitiet av er som har en längre historia här.
/M