Nekromanti [Nyhet] Boken om Äventyrsspel

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Orvar Säfström och Jimmy »Spelpappan« Wilhelmsson släpper en bok om Äventyrsspel.

»ÄVENTYRSSPEL – BLAND MUTANTER, DRAKAR OCH DEMONER är en stor och spektakulär coffeetablebok, på 220 hårdinbundna sidor i färg. Den är fylld med illustrationer, omslag, kartor, rollformulär och produktskisser varvade med öppenhjärtiga historier och anekdoter.«

Läs mer på äventyrsspel.com

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Garanterad beställning så snart lönen kommer... =)

Jocke

Man med skägg
Jag är otroligt pepp på både den här och Finna Dolda Ting. Såg Orvar komma upp ur tunnelbanan här om dagen, var på väg att släppa allt och börja ropa saker om boken till honom, men la band på mig själv.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jocke;n124609 said:
Jag är otroligt pepp på både den här och Finna Dolda Ting. Såg Orvar komma upp ur tunnelbanan här om dagen, var på väg att släppa allt och börja ropa saker om boken till honom, men la band på mig själv.
#kändisspottingistockholm

Jag tror att jag kanske också vill ha boken... 2 kg fina bilder och intressanta anekdoter låter ju faktiskt mysigt. Och jag hinner flytta innan den finns till försäljning, så jag behöver inte packa den i flyttlåda heller!

Evil Peter

Hero
Boken är förbeställd sedan en tid och jag ser verkligen fram emot att sätta mig i en fåtölj i decembermörkret och åtnjuta en härlig dos nostalgi tillsammans med ett glas rökig whisky. Bilderna på föregående sida framkallar verkligen fina gamla känslor.