Nekromanti [Nyhet] Forumit pratar queer speldesign i media

Ond bråd död

Swashbuckler
This forum

Han blir alltså bannad för att han pekar på likheter mellan nazismens ingrepp i kulturen och feminismens ingrepp i kulturen.

Eller är det något annat än det Krille citerar som är orsaken?

Han har ofta blivit bannad förr, med det är ju för att han döms med en annan måttstock än vissa andra.

Hade jag anmält ett liknande inlägg som jämförde säg kapitalism med nazism så hade ingen brytt sig. Men här blir det banning på en gång.

Ser ni inte själva hur snett allt är här?

Jag hoppas Mutanten kommer tillbaka i en ny skepnad och fortsätter stå upp för det han tror på.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ond bråd död;n105126 said:
This forum

Han blir alltså bannad för att han pekar på likheter mellan nazismens ingrepp i kulturen och feminismens ingrepp i kulturen.

Eller är det något annat än det Krille citerar som är orsaken?

Han har ofta blivit bannad förr, med det är ju för att han döms med en annan måttstock än vissa andra.

Hade jag anmält ett liknande inlägg som jämförde säg kapitalism med nazism så hade ingen brytt sig. Men här blir det banning på en gång.

Ser ni inte själva hur snett allt är här?

Jag hoppas Mutanten kommer tillbaka i en ny skepnad och fortsätter stå upp för det han tror på.
Moderering:

Har du problem med en moderering så tar du det direkt med redaktionen via mail eller PM. (Se Regel 9.)

w176

Förlorad dotter
Genesis;n104893 said:
Kul! Och bra artikel! Första gången jag ser ordet "brädrollspel", men det är nog en rätt bra term för folk som associerar "rollspel" med datorer. :)
Ah. Det var inte något jag sa. Jag nämde nog bordsrollspel i farten och journalisten fick det nog till "brädrollspel". Vilket nog för en utomstående nog kännd mer logiskt.

Kraetyz

Omöjlig att ha att göra med
Jag kom hit för att skratta åt Mutanten och blev inte besviken. Sedan såg jag att ni permabannade honom och blev lite besviken, för nu finns han inte kvar att skratta åt. :(

Nåja. Done's done. Bra artikel, kul att se folk försöka göra saker till det bättre.

Ond bråd död

Swashbuckler
Kraetyz;n105367 said:
Jag kom hit för att skratta åt Mutanten och blev inte besviken. Sedan såg jag att ni permabannade honom och blev lite besviken, för nu finns han inte kvar att skratta åt. :(

Nåja. Done's done. Bra artikel, kul att se folk försöka göra saker till det bättre.

"Skratta med" menar du nog. Mutanten var ju den nya Kraetyz. Man blev ofta glad över hans inlägg.