Du ska inte ge dem några tips? Då kanske vi skulle kunna få se stretchgoals som "Halmdocka föreställande Anders Blixt i skala 1:1 iklädd helrustning" och inte bara ett äventyrBra. 1488% för att vara exakt. Succén var ett faktum genom att noll vänner backade.
Mja. De har redan ankor med...så...och jag tror jag har gjort mitt där. Tydligen kostar nu frakten inom Sverige endast 60kr - något jag starkt ifrågasatte med Trudvang Artbookens 120kr för inhemsk frakt. Jag har sparat er alla nostalgihungrare 60kr i frakt. Jag följer utvecklingen med spänning.RollforFumble;n120462 said:Du ska inte ge dem några tips? Då kanske vi skulle kunna få se stretchgoals som "Halmdocka föreställande Anders Blixt i skala 1:1 iklädd helrustning" och inte bara ett äventyr
Tycker det låter som ett brilljant namn helt rätt för DoD. Priset däremot. 400 spänn för en box redan i kickstarten? Då kan jag lika gärna vänta till det kommer i butik (om det kommer i butik) och köpa det där efter att jag vet vad jag får.RollforFumble;n120457 said:Jag gillar´t men är skeptisk till namnet "Bard Paddslukare"
Big Marco;n120487 said:Vad är nytt i detta om -87 redan står i bokyllan?
Det är nog bara jag, men av någon anledning så får namnet mig att tänka på Gummi-Tarzan...och då blir det bara fel.Rymdhamster;n120483 said:Tycker det låter som ett brilljant namn helt rätt för DoD. Priset däremot. 400 spänn för en box redan i kickstarten? Då kan jag lika gärna vänta till det kommer i butik (om det kommer i butik) och köpa det där efter att jag vet vad jag får.
Däri är förstås också inräknat den utökade tryck- och distributionskostnad det innebär att ta med mer material.slanfan;n120499 said:also, 200.000 kronor för ett äventyr av Anders Blixt?
Något liknande slår mig vid rätt många kickstarters. Bortsett från att man vill "hjälpa det att hända" finns liksom ingen anledning att hoppa på en Kickstarter när man bara kan köpa det i butik senare när man känner för det. Sen att sockra Kickstartererbjudandet med att de som fundar får någonting som inte går att få sen känns bara keff. Så vadå, jag är med och betalar för produktutvecklingen av en tisha som jag sedan inte kan köpa i butik för att det ska finnas något unikt för de som fundar? Jag är alltså med och betalar för att fler ska betala kickstartern?Rymdhamster;n120483 said:Tycker det låter som ett brilljant namn helt rätt för DoD. Priset däremot. 400 spänn för en box redan i kickstarten? Då kan jag lika gärna vänta till det kommer i butik (om det kommer i butik) och köpa det där efter att jag vet vad jag får.
Jag tror det kommer bli försenat! 100 spänn på att det inte levereras innan jul 2016!slanfan;n120497 said:Jag tycker att det är orimligt lång tid innan produkt. Speltest? DoD får väl anses vara ganska speltestat redan.
Kommer ej köpa detta.
Vadet taget. Jag tror det kommer före jul 2016. 100 spänn.Vimes;n120514 said:Jag tror det kommer bli försenat! 100 spänn på att det inte levereras innan jul 2016!
Deal!Jimmy;n120516 said:Vadet taget. Jag tror det kommer före jul 2016. 100 spänn.
Precis, keff var ordet.MattiasLejbrink;n120513 said:Något liknande slår mig vid rätt många kickstarters. Bortsett från att man vill "hjälpa det att hända" finns liksom ingen anledning att hoppa på en Kickstarter när man bara kan köpa det i butik senare när man känner för det. Sen att sockra Kickstartererbjudandet med att de som fundar får någonting som inte går att få sen känns bara keff. Så vadå, jag är med och betalar för produktutvecklingen av en tisha som jag sedan inte kan köpa i butik för att det ska finnas något unikt för de som fundar? Jag är alltså med och betalar för att fler ska betala kickstartern?