Lite tidigt nu kanske, men vi kan se om vi kan svänga ihop ett exempel till kickstarternQuadrante;n304344 said:Har ni något exempel på hur de är tänkt.
Kanske:Quadrante;n304368 said:Gillade de gamla, även det hade en brädspelskänsla. Tänkte att det skulle kunnat återanvändas/piffas upp. Hade inte mycket med DoD att göra utan kändes inspirerat av ett äldre brädspel ... försöker komma på vad det hette (utgivet i England).
Tror inte det, inte ett så nytt spel. Skulle vara skönt med google i hjärnan ...Lightshy;n304371 said:
Hade varit coolt! Det är inte något jag direkt kan eller vill, men det är ju som gjort för det! Spela Morelvidynska kapare, Feliciska friseglare, Zorakiska örlogsknektar eller Erebosiska legosoldater och ta kontroll över Kopparhavet!Lightshy;n304363 said:Ser fram mot ett tillhörande bräd/figurspel för sjöslag!
Svarta pirat Ankor!Måns;n304400 said:Hade varit coolt! Det är inte något jag direkt kan eller vill, men det är ju som gjort för det! Spela Morelvidynska kapare, Feliciska friseglare, Zorakiska örlogsknektar eller Erebosiska legosoldater och ta kontroll över Kopparhavet!
piratankor galoreLightshy;n304404 said:Svarta pirat Ankor!
Det har vi! Gustav Pilsjö kommer att illustrera spelet, och en tjuvtitt går att få på min nya fina avatar (som föreställer en legendarisk kopparhavskapare).Paal;n304483 said:Har ni några illustratörer knutna till projektet? Eller det är hemligt än så länge?
Trevligt! Gissade nästan att avatarbytet hade något med saken att göra.Måns;n304484 said:Det har vi! Gustav Pilsjö kommer att illustrera spelet, och en tjuvtitt går att få på min nya fina avatar (som föreställer en legendarisk kopparhavskapare).
Han är fantastiskt duktig, och stilen vi kör på ligger ganska långt ifrån Hjältarnas Tid. Jag tycker att den är sjukt snygg, men vi kände inte att den passade vårt Kopparhav.Paal;n304488 said:Trevligt! Gissade nästan att avatarbytet hade något med saken att göra.