Det florerar ett löst rykte om att Disney funderar på att köpa upp Hasbro – som bl.a. äger Wizards of the Coast som ger ut Dungeons & Dragons.
Jag kommer ihåg när MTV var en musikkanal..Dante said:Det florerar ett löst rykte om att Disney funderar på att köpa upp Hasbro – som bl.a. äger Wizards of the Coast som ger ut Dungeons & Dragons.
Mycket sant iofs.. Dom flesta miljonerna (miljarder..?) som har tjänats på Star Wars har varit pga leksaker.wilper said:Det skulle väl inte vara helt osannolikt. Om de nu skall börja spruta ut Star Wars-rullar på löpande band vill de väl kunna backa upp det med en leksakslinje.
Det kommer att bli awesome att vara barn på 10-talet.
Yay! Betyder detta att ankor kommer att bli officiell ras i DnD framöver?Dante said:Det florerar ett löst rykte om att Disney funderar på att köpa upp Hasbro – som bl.a. äger Wizards of the Coast som ger ut Dungeons & Dragons.
anth said:Yay! Betyder detta att ankor kommer att bli officiell ras i DnD framöver?Dante said:Det florerar ett löst rykte om att Disney funderar på att köpa upp Hasbro – som bl.a. äger Wizards of the Coast som ger ut Dungeons & Dragons.
Varför? Alltså, hellre att Disney äger SW och Indiana Jones än att Lucas gör det. Vi har sett vad som händer när Lucas får bestämma själv.Zimith said:Detta är dåliga nyther. Fyfan
Fast, öh, den här nyheten gällde ju inte Disney-Lucas utan Disney-Hasbro.!Paxen said:Varför? Alltså, hellre att Disney äger SW och Indiana Jones än att Lucas gör det. Vi har sett vad som händer när Lucas får bestämma själv.Zimith said:Detta är dåliga nyther. Fyfan
*facepalm*krank said:Fast, öh, den här nyheten gällde ju inte Disney-Lucas utan Disney-Hasbro.!Paxen said:Varför? Alltså, hellre att Disney äger SW och Indiana Jones än att Lucas gör det. Vi har sett vad som händer när Lucas får bestämma själv.Zimith said:Detta är dåliga nyther. Fyfan
Inte för att jag riktigt fattar problemet heller, utöver det där allmänna problemet med maktkoncentrering i mediesfären.
//Krank, som gillar en hel del Disneydistribuerade/relaterade filmer, men som inte kan kaka av sig bilden av Disney som ett tämligen värdekonservativt företag...
Never!Stövelkatten said:Dra en filt över er, Dragonborn.
Har dom köpt upp Skyrim nu också?pjuppe said:Never!Stövelkatten said:Dra en filt över er, Dragonborn.
Jag förstår inte.Bassejr said:Men de kommer sikta mot att mjölka ur alla märken de äger tills folk är så trötta på dem att de vill spy.
Alla bvet väl att Hasbro inte försöker tjäna pengar genom att mjölka ut allt som blir populärt.. Det är ju inte som att leksaksföretag skapar kartong-luftgitarrer som ska säljas till ungar.anth said:Jag förstår inte.Bassejr said:Men de kommer sikta mot att mjölka ur alla märken de äger tills folk är så trötta på dem att de vill spy.
Hur skiljer det sig från tidigare ägare?
Så, ska vi lita på MTVgeeks "insider source" eller slashfilms "insider source"?Dante said: