Blev lite inspirerad av tråden här bredvid om Mitt rollspel och drar därför igång en egen om mitt eget problembarn: nyhetsspalten. Jag har skrivit den i ett tag nu och känner att den skulle må bra av att förnyas. För det första är den sjukt tråkig att skriva, dels eftersom det mest blir en massa produktrapande och dels för att det tar ett bra tag att samla ihop all info.
Nu till min fråga, vad skulle ni vilja se i nyhetsväg? Har ni några konstruktiva förslag?
Jag funderar själv på något mer krönikeliknande där man kan gå in lite mer i detalj på ett par-tre intressanta nysläpp, typ Ken Hites "Out of the Box" fast det bygger ju på att han faktiskt har kikat i spelen och inte bara läser reklamblurbs från spelbolag.
Nu till min fråga, vad skulle ni vilja se i nyhetsväg? Har ni några konstruktiva förslag?
Jag funderar själv på något mer krönikeliknande där man kan gå in lite mer i detalj på ett par-tre intressanta nysläpp, typ Ken Hites "Out of the Box" fast det bygger ju på att han faktiskt har kikat i spelen och inte bara läser reklamblurbs från spelbolag.