Ackerfors
Alas, your rapids!
http://www.wizards.com/gamenight/default.asp?dcmp=BAC-DNDGAMENIGHT
Jag tyckte den filmen var lite skojig.
Jag tyckte den filmen var lite skojig.
Tvärtom tycker jag det funkar riktigt bra; man får verkligen en känsla för hur läskigt enorm draken/jätten/whatever är när man ställer ut en huge-figur bredvid de små pyttiga rollpersonerna.(En gigantisk bone golem är uppenbarligen inte fullt lika läskig när den gestaltas av en plastfigur på några centimeter).
Hahaha inte speciellt konstigt . Du får nog jobba lite mer på det där skräckmomentet i ditt SL'andet helt enkelt. .Tja, jag hade en väldigt stor figur från Mage Knight, men jag vet inte, det blir mer charmigt än läskigt faktiskt.
Det hade ju äääägt...(Nästa innegrej: Call of Cthulhu-minis. Kan föreställa mig designkontoret: "Okej grabbar, nästa monster i listan är... ehm... ett femdimensionellt rymdmolnt som vrider tittarens perspektivuppfattning och ... äsch, vi tar väl nästa istället. Fåse... den här existerar samtidigt i alla punkter i tiden och är onämnbart formlös och... Nähä, nästa.... Ah, den här verkar relativt normal *läsa* den gör VADÅ med VADÅ? Nästa!")
Men är de femdimensionella? Va? Va!? ;-)Riktigt coola tycker jag!
Det är klart de är femdimensionella, men dina begränsade sinnesorgan kan bara uppfatta tre dimensioner!Men är de femdimensionella? Va? Va!? ;-)
Det RIKTIGT jävliga är när man uppfattar tre ANDRA dimensioner än alla andra människor... höjd, bredd och bobunk!dina begränsade sinnesorgan kan bara uppfatta tre dimensioner!