Ackerfors
Alas, your rapids!
http://www.wizards.com/gamenight/default.asp?dcmp=BAC-DNDGAMENIGHT
Jag tyckte den filmen var lite skojig.
Jag tyckte den filmen var lite skojig.

Tvärtom tycker jag det funkar riktigt bra; man får verkligen en känsla för hur läskigt enorm draken/jätten/whatever är när man ställer ut en huge-figur bredvid de små pyttiga rollpersonerna.(En gigantisk bone golem är uppenbarligen inte fullt lika läskig när den gestaltas av en plastfigur på några centimeter).
Hahaha inte speciellt konstigtTja, jag hade en väldigt stor figur från Mage Knight, men jag vet inte, det blir mer charmigt än läskigt faktiskt.
Det hade ju äääägt...(Nästa innegrej: Call of Cthulhu-minis. Kan föreställa mig designkontoret: "Okej grabbar, nästa monster i listan är... ehm... ett femdimensionellt rymdmolnt som vrider tittarens perspektivuppfattning och ... äsch, vi tar väl nästa istället. Fåse... den här existerar samtidigt i alla punkter i tiden och är onämnbart formlös och... Nähä, nästa.... Ah, den här verkar relativt normal *läsa* den gör VADÅ med VADÅ? Nästa!")
Men är de femdimensionella? Va? Va!? ;-)Riktigt coola tycker jag!
Det är klart de är femdimensionella, men dina begränsade sinnesorgan kan bara uppfatta tre dimensioner!Men är de femdimensionella? Va? Va!? ;-)
Det RIKTIGT jävliga är när man uppfattar tre ANDRA dimensioner än alla andra människor... höjd, bredd och bobunk!dina begränsade sinnesorgan kan bara uppfatta tre dimensioner!