Nekromanti Nytt material till Khelataar efterlyses

Riddaren

Swashbuckler
Till mitt nya fansin (e-zine). Själv gillar jag Khelataar, och skulle bli väldigt glad över lite sådant material.

Riddaren

Även den bäste har dåliga dagar

Rosen

Myrmidon
<I>Till mitt nya fansin (e-zine).</I>

Själv har jag nog just ingenting liggande... Jag brukar knåpa ihop grejs rätt regelbundet, men det hamnar som regel på nån websida så fort det är klart. Om det inte gör nåt att det har lagts upp förut kan du alltid plocka nånting från min sajt, men det kanske inte är lika intressant?

Annars kan du alltid höra efter på Lancelot-listan; i synnerhet hr Sieurin - som iofs verkar vara offline för närvarande - är en rätt flitig knåpare också. Han har gjort rätt mycket halvfärdiga grejor, som han ibland visar upp där, men brukar behöva få en puff (typ, en publicering) för att göra dem helt klara.

--
Åke

Riddaren

Swashbuckler
"Om det inte gör nåt att det har lagts upp förut kan du alltid plocka nånting från min sajt, men det kanske inte är lika intressant?"

Jag strävar efter så mycket nytt material som möjligt, men jag är inte helt främmande för även endel gammalt...och då gäller det främst till äldre som inte görs längre...

Och jag vet precis vad jag nu i första hand är intresserad av till första numret...om jag lyckas hitta dit igen vill säga :)

Riddaren

Master_Z

Swordsman
Om det inte gör nåt att det har lagts upp förut kan du alltid plocka nånting från min sajt, men det kanske inte är lika intressant?

Gäller det även mig? I sådana fall, Vad är adressen?

Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt
"Beuty is in the eye of the beholder"

Riddaren

Swashbuckler
http://www.algonet.se/~khelatar

Fråga Rosen med ett mess till honom privat eller så...

Hemsidan är: http://www.algonet.se/~khelatar Hör gärna av dig till mig privat, så vi inte tar samma material, jag håller på med det jag plockat, och hoppas få ut det första rykande numret i PDF runt nyår.

Riddaren