Beastslayer
ROTN
Jag tycker också loggan är ruggigt snygg. Jag tror att omslaget skulle tjäna på att domineras mer av loggon samt en del dyl mönster och layouta det hela i en look som ger det ett "jorges" aktigt utseende, dvs att boken ger uppsynen av att vara gammal
och ingame på ett sätt som jag själv skulle finna väldigt tilltalande.
Med det sagt tycker jag självfallet inte att du ska rippa Jorges rakt av, utan kanske låta dig inspireras av den.
Jag tycker loggan berättar oerhört mkt om spelet och med någon underrubrik så kan du nog berätta mkt för att fånga konsumentens uppmärksamhet.
En bok som tex Jorges står ut i butikens hylla och det tror jag att du rätt enkelt skulle kunna åstakomma med en dyl layout.
och ingame på ett sätt som jag själv skulle finna väldigt tilltalande.
Med det sagt tycker jag självfallet inte att du ska rippa Jorges rakt av, utan kanske låta dig inspireras av den.
Jag tycker loggan berättar oerhört mkt om spelet och med någon underrubrik så kan du nog berätta mkt för att fånga konsumentens uppmärksamhet.
En bok som tex Jorges står ut i butikens hylla och det tror jag att du rätt enkelt skulle kunna åstakomma med en dyl layout.