Nekromanti Nytt standardvisningsläge!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Robert Jonsson said:
Gardener said:
Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
ÄNTLIGEN!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

*andas in*

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Vicotnik

Den onde
Staff member
Re: OMG! Revolutionsvågen har nått wrnu!

Jag har för mig att forumet bara tillåter ett begränsat antal ( 4st) citatnivåer i varje inlägg. Brukar stöta på det.när jag kör varulvsspelen.

Feuflux

omjonasson.se
Gardener said:
Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
För att balansera lite och visa att åsikten finns:
NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!1

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Robert Jonsson said:
Är det infört ännu? :gremwink:
<div>
</div> <div>Nä. Jag hittade ingen övergipande inställning, utan konstaterade att jag är tvungen att göra den inställningen på varje forum. Och det orkade jag inte. </div>

Gardener

Champion
Re: OMG! Revolutionsvågen har nått wrnu!

Det har jag inget minne av, och såg inget i koden när jag kollade. Om kollen inte görs när efter man skickat iväg posten. Exakt hur tedde det sig?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Ge mig temporära tillgång och instruktion var jag petar om inställningen, så gör jag det på varje forum åt dig. :gremwink:

#villhabumpfunktionnu

solvebring

Superhero
Markeringar: Läst/Oläst

När vi ändå pratar visning och funktioner så har jag en undran om funktioner till bevakningslistorna. Jag undrar om man inte, i alla fall vad det gäller bevakade diskussioner, kunde få chansen att välja dem som "Läst" eller "Oläst", precis som på en mail?

Det är nämligen så att jag ibland inte har tid att svara i de bevakade diskussionerna i samma stund som jag läser dem. För att då underlätta det här med att påminna sig om att besvara detta senare, så vore det bra om man kunde markera dem som t.ex. "olästa". Då kunde man ju liksom läsa en bevakad diskussion, sedan åter markera den som oläst och därav enkelt kunna påminna sig om att man ska svara nästa gång man kikar listan. Annars så blir ju en diskussion "blank" efter man läst den, och då kan man göra missar.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag är inte så väldigt förtjust i bumpningsfunktionen, men långt ifrån så negativ som jag en gång var. Men det skulle ändå vara trevligt om man kunde välja att sortera ett visst forum efter trådarnas startdatum, om man skulle vilja gå tillbaka och se till exempel vilka trådar som var aktiva i januari förra året. (Ja, det har faktiskt hänt.)

Gardener

Champion
Dimfrost said:
Jag är inte så väldigt förtjust i bumpningsfunktionen, men långt ifrån så negativ som jag en gång var. Men det skulle ändå vara trevligt om man kunde välja att sortera ett visst forum efter trådarnas startdatum, om man skulle vilja gå tillbaka och se till exempel vilka trådar som var aktiva i januari förra året. (Ja, det har faktiskt hänt.)
Längst ner på förstasidan för varje forum finns en filtreringsfunktion.
Där kan du välja att sortera efter tid diskussioner startades.

Dimfrost

Special Circumstances
Gardener said:
Dimfrost said:
Längst ner på förstasidan för varje forum finns en filtreringsfunktion.
Där kan du välja att sortera efter tid diskussioner startades.
Utmärkt! Jag tänkte väl att det borde finnas. Då är jag definitivt för den här förändringen. :gremlaugh:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag har problem med att den inte kommer ihåg min sorteringsordning dock.