JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARobert Jonsson said:ÄNTLIGEN!Gardener said:Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
För att balansera lite och visa att åsikten finns:Gardener said:Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
Försvinn, bakåtsträvare!Feuflux said:För att balansera lite och visa att åsikten finns:Gardener said:Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!1
+1krank said:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARobert Jonsson said:ÄNTLIGEN!Gardener said:Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
*andas in*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
<div>Robert Jonsson said:Är det infört ännu?
<div>Robert Jonsson said:#villhabumpfunktionnu
Du är min hjälte.Gardener said:Läskigt. Nu flyger det grisar över ett fruset helvete.
Längst ner på förstasidan för varje forum finns en filtreringsfunktion.Dimfrost said:Jag är inte så väldigt förtjust i bumpningsfunktionen, men långt ifrån så negativ som jag en gång var. Men det skulle ändå vara trevligt om man kunde välja att sortera ett visst forum efter trådarnas startdatum, om man skulle vilja gå tillbaka och se till exempel vilka trådar som var aktiva i januari förra året. (Ja, det har faktiskt hänt.)
Utmärkt! Jag tänkte väl att det borde finnas. Då är jag definitivt för den här förändringen.Gardener said:Längst ner på förstasidan för varje forum finns en filtreringsfunktion.Dimfrost said:Jag är inte så väldigt förtjust i bumpningsfunktionen, men långt ifrån så negativ som jag en gång var. Men det skulle ändå vara trevligt om man kunde välja att sortera ett visst forum efter trådarnas startdatum, om man skulle vilja gå tillbaka och se till exempel vilka trådar som var aktiva i januari förra året. (Ja, det har faktiskt hänt.)
Där kan du välja att sortera efter tid diskussioner startades.