Nekromanti Nytt svenskt kortspel

Min spontana reaktion var att det påminner nästan om en kort version utav spelet Svearike. Den grafiska designen är rätt enkel men den funkar. Har inte läst reglerna ännu men skulle eventuellt kunna tänka mig att köpa spelet om priset var rätt och kvalitén på korten inte är för enkel.

Har du funderat på att sälja spelet till affärer? Eller blir det bara internetförsäljning?

sassner

Veteran
Jag hade väl tänkt att först kolla om intresse finns för spelet. Det är ju ganska mycket pengar man satsar så ju fler som säger sig vara beredda att köpa spelet eller är intresserade av det ju bättre är det.

I första hand tänker jag mig internetförsäljning. Lite osäker på hur mycket det väger så transportkostnaden är för närvarande okänd.

Korten kommer att vara av normal spelkortskvalité, samma som för vanliga kortlekar du köper ute i affären.

Tack för dina synpunkter.

Kalle från www.freewebs.com/kampspel

Johan K

Gammal & dryg
Det här seplet verkar lite såskoj faktsitk !
Är det nått som vi kommer att få se & testa på t. ex GothCon ??

sassner

Veteran
Jag har tänkt att komma till lite olika spelkonvent såsmåningom, dock inte till årets Gothcon. Kul att ni tyckte det var intressant. Hoppas även att ni deltog i min lilla undersökning på hemsidan, det skulle hjälpa mig mycket.

Kalle