Nekromanti Och så var rollspel.nu 5 år...

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Men kör på det då!!!

Ha ert himla konvent där nere i Danmark om ni vill! Skiter väl jag i! :gremtongue:

Förresten så måste vi väl räkna ut Barnens Ö om det är ett kännt gammalt tillhåll för Ung Vänster - vi vill väl inte bli stämplade som politiskt färgade? :gremwink:

Troberg

Sinister eater
Re: Men kör på det då!!!

Förresten så måste vi väl räkna ut Barnens Ö om det är ett kännt gammalt tillhåll för Ung Vänster - vi vill väl inte bli stämplade som politiskt färgade?
Är du rädd för sådant så får vi nog räkna ut att ha det hemma hos mig också. Jag är politiskt färgad.

EchonCique

Hero
Re: Obygdsträff ...

Inte komma därifrån? Bilar då?

Självklart går det komma därifrån :). Det jag menade var att man VERKLIGEN är långt bort från civilizationen där ute. Men härligt ställe det är det!

EchonCique

Hero
Re: Men kör på det då!!!

Citat:
Förresten så måste vi väl räkna ut Barnens Ö om det är ett kännt gammalt tillhåll för Ung Vänster - vi vill väl inte bli stämplade som politiskt färgade?

Är du rädd för sådant så får vi nog räkna ut att ha det hemma hos mig också. Jag är politiskt färgad.
Hehe. Vem är inte politiskt färgad? Barnens Ö är nog ganska neutralt, med tanke på att Ung Vänster har fått betala för sig som alla andra som önskat vara där på somrarna :). Annars vet jag en kursgård som ligger vid vänerns strand som också vore suverän..

walium

Ganska töntig, faktiskt
Hot now, summer on the forum

Jag hade inte tackat nej till någon form av sommaraktivitet. Gangsterstaden Borlänge verkar fascinerade och enligt Arvidos så ska troberg tala en väldigt sensuell skånsk dialekt så bara det kan vara värt ett besök. :gremsmile:

Men alla aktiviteter på sommaren måste planeras ordentlig och meddelas i förväg så att vi kan planera in dem bara så att ni inte glömmer bort det vad ni än väljer att satsa på.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Buhuhuhuhuhu!!

Era svin! Har ingen sagt åt er att ni inte får ha roligt utan mig? Hoppas verkligen att detta inte är den sista forumträffen i mitt ynkliga liv. Även jag vill häpna över Herr Nils vapensamling, peta Feliath i näsan, rycka Arvidos i skägget, snacka obegripligheter med kalcidis och förvånas över att folk ser annorlunda ut än jag trodde. Ack ja. Får väl trösta mig med en :zeppelinare:

Gardener

Champion
Re: Lokalsnack och Tackhälsningar

Ber om ursäkt för att jag glömde tacka dig också David, du ska ha ett stort tack för det du hjälpte till med. Även Stoffe som la ner tid på att göra färdigt designen på brädspelet Alchemy från Spelwebben som skulle varit med i fiskdammspåsen om vi hade lyckats få det utskrivet. Spelet finns dock att tanka hem från filarkivet på Spelwebben.

Naturligtvis ska även Seinet ha ett stort tack för allt jobb han gjorde så att forumkalaset kunde bli av, utan honom hade det inte blivit någonting. Även alla andra som hjälpte till, både från redaktionen och utifrån ska också ha tack, om jag nu skulle ha glömt det tidigare.