Ojdå! Du ser inte ut att vara 49.Jag vet, jag fyller ju gubbe på riktigt om ett halvår juh...
/Anders (inte gubbe än på.... massor av år)
Ojdå! Du ser inte ut att vara 49.Jag vet, jag fyller ju gubbe på riktigt om ett halvår juh...
Bra val! Jag vill bara påpeka att våra svenska hjältar Entombed faktiskt gjort en RIKTIGT bra cover av den. En inspelning som lyckas med det svåra konststycket att både vara brutaltung och samtidigt svänga skinka något grunddjävulskt! Dessutom, när jag försökte hitta en version av låten att länka till som bevis (något jag tyvärr misslyckades med), så lyckades jag dessbättre ramla över den här, en upptagning med några skolslynglar som presterar en förvånadsvärt bra version av nämda klassiker....då kontrar jag med introt till 21st Century Schizoid Man , den hårdaste låt som någonsing gjorts. King Crimson såklart. Och det redan 1969. Allt annat är mesigt vid jämförelse.
Fast det behövs, Sandman gör långa entréer. På One Night Stand så gjorde han en bejublad 15-minutersentré, något som jag inte tror någon annan skulle klara av.Ett evighetsintro väl i klass med "Enter Sandman"
Hehe !Ojdå! Du ser inte ut att vara 49