CyrusTh3Virus
Veteran
Testa detta gryma rpg-text spel www.odhelm.org det baseras på riotminds DoD 6, Dock har vi inte olagligt tagit några bilder eller texter från riotminds.
Den där loggon finns att ladda ner på riotminds hemsida för de som länkar till riotminds hemsida och det är det precis vad vi gör. Angående vad riotminds tycker om Odhelm så vet jag inte riktigt men vi har skickat ett mail till dom angående det men vi har inte fått svar än men en Admin på riotminds forum sade att han var villig att ge oss en server att ha Odhelm på så jag tror inte de har så mycket imot Odhelm men ifall de har det så kommer vi ta åtgärder för att förändra Odhelm eller i värsta fall stänga Odhelm. Jag vet att min svenska inte är den bästa men vi rättar mer och mer stavfel på Odhelm. Och den tiddigare Tråden som blev Låst av forumen admin Archer här på rollspel.nu, vi har pratat med han och förklarat varför Odhelm inte bryter mot någon copyrightlag, men han svarar inte.Dock har vi inte olagligt tagit några bilder eller texter från riotminds.
DoD6-logon då?
Vad är då meningen med ett forum överhuvudtaget? Det du beskriver låter snarare som en ren nyhetssida. Jag förmodar att det bara är en grovt tillyxad förenkling av er policy, men i den mån jag förstår vad du menar så begriper jag inte alls det vettiga i den.Endast officiella personer på officiella forum angående officiellt material.