Nekromanti Off topic forumet bland senaste inlägg?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Det verkar som att off topic-forumet har slutat dyka upp bland senaste inlägg? Det har varit så någon timme eller mer nu.

Feature eller bug?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Nope. Faktum är att jag märkte hur alla offtopic-ämnen helt plötsligt försvann från listan idag (numera igår).

Dimfrost

Special Circumstances
Då måste de ha varit tillbaka mer tillfälligt (betänk att jag tittar hit med som bäst några veckors mellanrum numera ... ).

Korpen

Hero
Dimfrost said:
Då måste de ha varit tillbaka mer tillfälligt (betänk att jag tittar hit med som bäst några veckors mellanrum numera ... ).
Du har fel; de har alltid varit med där, åtminstone de senaste åren och så vitt jag kan minnas så gott som alltid.

Sjukt irriterande att de är borta, helt plötsligt ser man inte längre 90% av de aktiva trådarna som är intressanta. :gremfrown:

Dimfrost

Special Circumstances
Korpen said:
Dimfrost said:
Du har fel; de har alltid varit med där, åtminstone de senaste åren och så vitt jag kan minnas så gott som alltid.

Sjukt irriterande att de är borta, helt plötsligt ser man inte längre 90% av de aktiva trådarna som är intressanta. :gremfrown:
Det är mycket märkligt. Numera läser jag nästan enbart forumet genom senaste inlägg, och jag vet med säkerhet att jag har varit tvungen att gå in på OT-forumet via forumlistan när jag ska se vad som hänt där. I våras. Eller är jag bara full nu?

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Korpen said:
Spännande nog tycker jag precis tvärtom :gremsmile: Nu slipper man att de intressanta trådarna trängs undan av en massa strunt.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Björn Wärmedal said:
Spännande nog tycker jag precis tvärtom :gremsmile: Nu slipper man att de intressanta trådarna trängs undan av en massa strunt.
+1! :gremsmile:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Dimfrost said:
Eller är jag bara full nu?
Sen jag kom tillbaka för något år sedan har man alltid sett offtopicinläggen.

Och de är mycket riktigt tillbaka! Hurra!

Dimfrost

Special Circumstances
Rymdhamster said:
Dimfrost said:
Eller är jag bara full nu?
Sen jag kom tillbaka för något år sedan har man alltid sett offtopicinläggen.

Och de är mycket riktigt tillbaka! Hurra!
Jaha. Nu fattade jag. Jag blandade ihop senaste inlägg med aktiva diskussioner. Så kan det gå. :gremsmile: