Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Det verkar som att off topic-forumet har slutat dyka upp bland senaste inlägg? Det har varit så någon timme eller mer nu.
Feature eller bug?
Feature eller bug?
Du har fel; de har alltid varit med där, åtminstone de senaste åren och så vitt jag kan minnas så gott som alltid.Dimfrost said:Då måste de ha varit tillbaka mer tillfälligt (betänk att jag tittar hit med som bäst några veckors mellanrum numera ... ).
Det är mycket märkligt. Numera läser jag nästan enbart forumet genom senaste inlägg, och jag vet med säkerhet att jag har varit tvungen att gå in på OT-forumet via forumlistan när jag ska se vad som hänt där. I våras. Eller är jag bara full nu?Korpen said:Du har fel; de har alltid varit med där, åtminstone de senaste åren och så vitt jag kan minnas så gott som alltid.Dimfrost said:Då måste de ha varit tillbaka mer tillfälligt (betänk att jag tittar hit med som bäst några veckors mellanrum numera ... ).
Sjukt irriterande att de är borta, helt plötsligt ser man inte längre 90% av de aktiva trådarna som är intressanta.
Spännande nog tycker jag precis tvärtom Nu slipper man att de intressanta trådarna trängs undan av en massa strunt.Korpen said:Sjukt irriterande att de är borta, helt plötsligt ser man inte längre 90% av de aktiva trådarna som är intressanta.
+1!Björn Wärmedal said:Spännande nog tycker jag precis tvärtom Nu slipper man att de intressanta trådarna trängs undan av en massa strunt.
Sen jag kom tillbaka för något år sedan har man alltid sett offtopicinläggen.Dimfrost said:Eller är jag bara full nu?
Jaha. Nu fattade jag. Jag blandade ihop senaste inlägg med aktiva diskussioner. Så kan det gå.Rymdhamster said:Sen jag kom tillbaka för något år sedan har man alltid sett offtopicinläggen.Dimfrost said:Eller är jag bara full nu?
Och de är mycket riktigt tillbaka! Hurra!