Den blev alldeles för populär, övetog till viss del rollspelsdelen på sidan. Sen var en del av materialet alldeles för kontroversiellt och drog på sig modereringar. Så på test så tog dom bort visningarna för off-topic.Recca;n96120 said:Varför syns inte off-topic trådar på högersidan?
Va? OT-forumet är inte borta. Det ligger fortfarande där nere under kulturforumet. Fritt för vem som helst att gå in i och posta i. Det är bara att vi andra slipper se det om vi inte aktivt går in och tittar.MattiasLejbrink;n96222 said:Jag tycker att tidigare svar ger halva sanningen. Mitt intryck är att folk tog till off-topic forumet för meta-ämnen så fort de fick röd text av moderatorerna. Det gick till ungefär så här:
1. ny tråd om svärdskonst startas
2. användare flippar totalt och ger ett försvarstal mot feminism (?)
3. moderatorn går in och säger "fast nu är det här en tråd om svärdskonst, okej"
4. användaren startar en sekund senare off topic-tråden "åsiktskorridoren - varför man inte får prata om mansförtryck"
Genom att sopa off topic-forumen slipper man det där, bara hänvisa till att det är ett rollspelsforum, inget annat.
Jag menade "dolt", inte borta.Rymdhamster;n96223 said:Va? OT-forumet är inte borta. Det ligger fortfarande där nere under kulturforumet. Fritt för vem som helst att gå in i och posta i. Det är bara att vi andra slipper se det om vi inte aktivt går in och tittar.
Ditt svin!MattiasLejbrink;n96224 said:Jag menade "dolt", inte borta.
Jaha, så man får inte säga "dolt" nu för tiden? Åsiktskorridoren i PK-Sverige blir smalare och smalare.... Det heter dolt, så har vi alltid sagt och passar det inte kan man lämna tråden och åka hem till sin egen tråd!Mundo;n96266 said:Ditt svin!
Så säger du för att du försöker dölja mansförtrycket!
*Sticker genast iväg för att skapa en ny tråd*