w176
Förlorad dotter
... Jag är på
Din oerhört flashoga reklam fånga mig. Jag är på
Din oerhört flashoga reklam fånga mig. Jag är på
Hahahaaaa !jag kommer dessutom anklaga JohanK för att vara piff eller puff under första dagen
Du måste lova att spara den lottningen och visa upp den efter att spelet är avslutat.Rollerna är lottade (med och utan Crom) och jag kan avslöja att jag kände mig tvingad att lotta om dem en gång då den första lotten kändes... well, jag tänker inte avslöja varför, men jag tror inte någon hade trott att jag lottat den om vi hade kört utifrån den uppställningen.
Det brukar dröja ett tag mellan varven för min del. Men om du (eller ngn annan) är supersugen så kan jag tipsa om att det igår dök upp en anmälningstråd för ett varulvsspel i Vargmans regi på Sveroks Off Topic-forum.När blir nästa forumspel????
Ja det tycker jag vi ska göra, om vi inte kan få något svar från Rising vad som händer.Pilzeman said:...nu har natten pågått i mer än två dygn. Ska du ta och typ maila dem som ännu inte skickat nattval till dig? Det funkade när jag fick hit thark i början, folk brukar svara mer på mailaddresser än på forumet. Trots att det känns osannolikt att de bara skulle ha glömt bort alltihopa. Vi är ju så ansvarsfyllda här nu och allt, så ska någon ta och maila alla inaktiva personer om inte Rising gör det?
/Pilze