Nekromanti Offensiv

Solitare

Veteran
Hörde från en kompis att Neotech Offensiv var med som "nyhet från Neogames". Nån som hört något om detta? Att det har varit under utveckling har vi ju vetat (ett tag:=), men kan detta betyda att det verkligen är på väg?

-Solitaire
"Beating the dead horse"

chrull

Stockholm Kartell
såklart det är på väg.. GothCon var det väl?

Men den har vi ju hört förr..

CJS har dock högtidligt lovat att inte släppa något annat förräns NO har kommit...

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Solitare

Veteran
Skulle lagt till att det var i senaste nummret av Codex. Stog tillochmed pris sa polaren.

-Solitaire
"Beating the dead horse"

Jools

Veteran
"CJS har dock högtidligt lovat att inte släppa något annat förräns NO har kommit... "

Det behöver ju inte betyda att NO kommer inom en snar framtid =(

All your base are belong to us...

chrull

Stockholm Kartell
För neogames bästa jo..

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Scorpion

Veteran
jag tycker vi åker till göteborg och snor allt. sen gör vi klart det själva. lägger det i en kopiator och skickar till alla

för övrigt vill jag bara säga att jag är tillbaka, jag har varit inlåst på hispan ett tag, men nu är jag här. /images/icons/smile.gif

MVH

Last edited by a moderator:

Big Marco

Läskig
Min högst personliga inofficiella bedömning är att Offensiv kommer under april/maj månad.

Jag har sett Calle svettas med NO i bra många veckor nu. =) Det är ju "några" illusar som måste skapas. =)

-Marco Behrmann

SKIN69

Warrior
Frågan är ju: Kommer NO finnas på GothCon? Kan man inte få ett oficiellt svar på detta?

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking

Snow

Swashbuckler
Om vi inte inom någon dag får beskedet:
"NO går på tryck nu" så lär vi inte se NO på gothcon. Detta ser jag bara som positivt, mer bilder (bilder är bra).

Snow
Dead, but still walking around

Master_Z

Swordsman
Stormning

Jag kan se det framför mig.... tusentals galna, fanatiska rollspelare som stormar Neogames högkvarter medan de ropar OFFENSIV, OFFENSIV. Sedan så tar de allt material och och bränner sedan stället.

/LinusZzzzzzzzzzzzzzz - ;)

GAIS är dansband och IFK är hårdrock!
"Beauty is in the eye of the beholder"

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Bara för en bunt papper...

Varför kan ni inte hitta på själv istället för att dregla likt ett troll som ser ett köttben i svartgaslågans dunkel (för att citera Chronopia), och använda era små grå. Nog för att jag själv väntat på offensiv lika länge som ni, men iallafall. Det är bara så patetiskt egentligen.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori