Nekromanti Officiell prisjustering?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det har ju varit en hel del diskussion om Eon ibland ganska märkliga priser och den väldig pengamängd som måste cirkulera i Mundana. De handelsregler som fanns i S&P modulen justerade priserna ganska kraftigt. Tror ni att vi kan förvänta oss en officiell prisjustering ifrån Neogames?

Man kan ju hoppas i alla fall. Skulle då inte ha något emot det, kanske tillsammans med en ny variant av Spelarens Handbok?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Nej snälla...

Man kan ju alltid redigera priserna till Eon 3 som tydligen är på väg så slipper man klämma ut en helt ny bok som ingen förutom de mest inbitna Eonspelarna skulle köpa ("Priser i Mundana" eller "Spelarens Handbok 2" låter ju inte direkt lockande).

Ärligt talat skulle jag dock tro att det förblir oförändrat.

Faralor

Veteran

Jag skulle faktist gärna se en modul som bara har massa priser på det sättet skulle man slippa leta efter var nånstans ett specifict pris finns att tillgå. Kan va att jag är för lat att leta reda på priserna men det skulle inte skada o ha alla priser på ett ställe.

Yvian

Warrior
Min borg i Consaber, på Uriens högland nära Narekh

I våran spelgrupp kör vi med stilen "All on their own". Spelledaren (jag) ägen för tillfället alla böcker utom MiM & Vapenmästaren, och mina spelare har några böcker här ock var, men det är också jag som spelledare som behöver böckerna i mitt spelledande, plus att det skulle bli bråkigt om vi delade på kostnaden (jag har inga ekonomiska problem, något som en del av mina polare har, eller så har dom iaf inte råd me att köpa nya böcker stup i kvarten).

Hartland

Warrior

Jag håller med Yvian. Visst har men kanske pratat om det men inget händer. Jag som bor hemma har 3 utgifter:

1. Cola
  2. Tv-Spel
  3. Eon-moduler
Låt mig säga så här att det mesta av mina pengar går på 1:an så moduler har jag lätt råd med. Ge gärna ut fler ni herrar (och eventuella damer) på neogames. :gremwink:

Ha, Cola och TV-spel... Själv har man nått i stil med:

1. Kläder
2. EON-Moduler
3. WoD-Moduler
4. Godis

Efter kostnad på respektive. Ja, jag köper kläder mer eller mindre ofta.

ripperdoc

Myrmidon
Jag och Biskop Paulus arbetar på just ett sådant system. Om det händer något med det kommer ni att märka det. Men officiellt är det ju inte och lär inte heller bli det.

/RipperDoc - hemlighetsfull