Troberg
Sinister eater
Re: Har vi inte alla varit det?
Se det från den glada sidan, det är väl aldrig fel med en hobby som i huvudsak utövas av det motsatta könet? (Nej, jag är inte tillräckligt desperat för att börja med damfotboll! <font size="1"> Än... </font size> )
Ingen kommer att peka finger och säga "Haha, hon vet inte vad Thac0 är!". Rollspelare är en vänlig, hjälpsam skara, vi äter inte små barn och sparkar valpar och sånt. (Tror ni hon gick på den? )
De är färre än killarna, men de finns. Ett tag spelade jag i en förening med över en tredjedel tjejer.De låte på er som om inga tjejer rollspelar... *undra*
Se det från den glada sidan, det är väl aldrig fel med en hobby som i huvudsak utövas av det motsatta könet? (Nej, jag är inte tillräckligt desperat för att börja med damfotboll! <font size="1"> Än... </font size> )
Gör inte så stor grej av det. Det krävs inga förkunskaper eller förberedelser från din sida. Ta kontakt med en förening eller spelgrupp och prova så fixar det sig.Det jag mest undrar om me de här me rollspel, e var jag ska börja...
Ingen kommer att peka finger och säga "Haha, hon vet inte vad Thac0 är!". Rollspelare är en vänlig, hjälpsam skara, vi äter inte små barn och sparkar valpar och sånt. (Tror ni hon gick på den? )