Nekromanti OJ!

Nero_UBBT

Warrior
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

e-post krille@foxtail.nu
Namn Krister Sundelin
Titel Guru
Antal inlägg 8118

<hr></blockquote>

8000 inlägg!!!! VA?
Jag trodde man fick bragdmedalj vid 1000 inlägg.
Härmed utlyser jag en namninsamling för att få Krille Sundelin att dra ned på Rollspel.nu-andet!
Alternativt så kan vi ju samla namn för att Krille ska få pris för sitt livsverk inom rollspelandet i Sverige. Hur många av dom där inläggen måste inte ha varit svar på frågor från desperata spelare och spelledare?
Vad tycks?
Vi kanske till och med kan få en kommentar från "the man, the myth, the concept" i egen hög person?

Öh Krille, kan du hjälpa till med att skapa en omröstning?

Gunnar_UBBT

Veteran
He he, jag kommer ihåg att jag tänkte ungefär samma sak när Sir Krille sprängde 3000 vallen. Tror inte att det blev någon medalj då heller. Själv vet jag inte om jag hunnit upp i ens 100, eller 50 inlägg under tiden mannen, myten, legenden hunnit med 5000 nya.

Nåväl, ett stort tack skall Krille ha för att han hjälper och argumenterar med så många spelare här på forumet. En viss mängd insikt tycks vi alla frågvisa dock ha hjälpt honom med, vilket jag tror vi ser i hans signatur numera. Inte utan att man känner sig lite delaktig /images/icons/wink.gif

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag håller med om att Krille är en ovärderlig källa för information här. Dessutom tycker jag att han borde byta titel till orakel eller så. Lite mer passande för en som vet allt som är värt att veta.

Mannuraj

Veteran
Jag är nykomling på det här stället. Men 8000 inlägg låter som VÄLDIGT många! Så Krille förtjänar nog en hel del beröm.