Jag har en extrakopia CY_BORG där ett fåtal sidor var lätt böjda* när den levererades, som om någon bläddrat i den lite oaktsamt innan omslagsplasten kom på. Eftersom Fria Ligan var så fina att de såg till att jag fick en helt ny bok ( ) tänkte jag ge bort den här till någon annan. Kanske känner du någon som har det dåligt ställt men som suktat efter boken men aldrig köpt den? Någon som kanske har haft ett jobbigt 2024 och behöver en ultravåldsam dystopisk rollspelsbok? Kanske är den till dig, eller till någon du känner. Egentligen spelar motiveringen ingen roll, jag behöver i vilket fall inte två.
Jag lottar ut den i mellandagarna så ingen känn ingen (jul)stress! Kl 20 på annandag jul rullar jag lämplig tärning och postar den fredag 27/12.
För att delta i utlottningen, skicka ett PM med ett passande julrim (snälla, inga AI-alster, det är ingen rim-tävling), en eventuell hälsning samt din eller mottagarens adressuppgifter. Jag fixar ett julkort med rimmet och hälsningen från dig, slår in och skickar den till önskad adress. Jag står så klart för frakten (inom Sverige!).
Ha en riktigt god jul allihopa. Mvh/Micke
Jag lottar ut den i mellandagarna så ingen känn ingen (jul)stress! Kl 20 på annandag jul rullar jag lämplig tärning och postar den fredag 27/12.
För att delta i utlottningen, skicka ett PM med ett passande julrim (snälla, inga AI-alster, det är ingen rim-tävling), en eventuell hälsning samt din eller mottagarens adressuppgifter. Jag fixar ett julkort med rimmet och hälsningen från dig, slår in och skickar den till önskad adress. Jag står så klart för frakten (inom Sverige!).
Ha en riktigt god jul allihopa. Mvh/Micke