Dolph var rätt intensiv i sin roll i Johnny Mnemonic. Jag har hört att han höll ett eldigt brandtal i den rullen som man sedan klippte bort, men som ändå skulle ha varit riktigt bra, så Dolph har nog ändå lite glöd i sig.
Ok jag har inte sett Johnny Mnemonic, det är ju sån där skitgoja med datorer och annat junk. En riktig pruttbok skulle jag gissa.
Sen var den där djävla klippkillen där och klippte bort brandtalet, snacka om otur, här gör Dolphan sin livs roll och så blir brandtalet bortklippt, det är ju självaste helvete.
Ok så jag har inte sett bevisen för Dolphs glöd, men jag vore ju ganska trångsynt om jag inte tog in info.
Alltså, Dolph kan skådespela och har viss glöd i en film, han håller ett bra brandtal som blir bortklippt, så det kan hända att han skulle funka som mandorallen, men han är definitivt inte idealsnubben i mina ögon.
men som sagt, han kan ju vara rörligare, snabbare och häftigare än jag trott, och då menar jag inte rörlig bara när man slåss utan när man rör sig, typ skynda runt för att hitta till striden, så man får springa in i den med en djävla fart...
Min bild av Dolph är att han står still, rör inte onödingt mycket av ansiktet, tills han ska slåss, han försöker ganska mycket vara en Cool snubbe, men mandorallen är jäktig. Dolph är inte jäktig.
Kanske bara är jag som är insnöad och så.
Bombu