Rättelse, förstod inte frågan
Jag tror att jag missuppfattade frågan, som så många andra nedan.
Jag ska vara ärlig.
Om du förflyttade MIG till ett fantasyrollspel så skulle jag förmodlingen bli avrättad av det största religionen i trakten för att jag ifrågasatte deras världsbild, alternativt inlagd på "hospitalet" för mina förösk att övertala mina medmänniskor att man inte kan VETA om världen existerar eller inte.
Om du förflyttade MIG till ett sci-fi rollspel (in i framtiden alltså), så skulle jag antingen bli den mest berömde forskaren (läs fysikern) i världshistorien med nya revolutionerande tankesätt, ELLER inlagd på psykhem, beroendes på toleransfaktorn i framtiden och forskarstödet till nya idéer.
Om du förflyttade MIG till ett skräck/Thriller rollspel så skulle jag förmodligen sitta och föröska övertala en polis om att han inte kan bevisa att jag körde för fort med min stulna ferrari eftersom hastighet är relativ, och min hastighet relativt (vadsomhelst jag kommer på), inte översteg hastigheten det stod på skyltarna, och att det inte stod nånstans att man måste räkna relativt jorden, och att jag desssutom kanske inte har samma definition på kilometer och timmar som de har, och inte har gått med på de vanliga standardiserade definitionerna.
ELLER så skulle jag sitta och föröska övertala en jury om att jag inte alls är skyldig till mordet på XXX. Jag siktade på väggen, inte på honom. Han råkade bara komma ivägen. Det var ju hans eget fel, och dessutom så var det ju faktiskt blykulan och inte jag som orsakade hans förtidiga död. Och den killen jag knuffade utför stupet kan man väl heller inte anklaga mig för att ha mördat? Jag knuffade ju bara honom, det är inte olagligt. Sen hanmade han utanför ett stup och dog AV ATT HAN SLOG I MARKEN! Det var inte ens jag som drog honom mot marken, det var ju gravitationskraften, så anklaga den istället, inte MIG!
Fast möjligtheten finns ju att de där psykhemsgubbarna gör sig påminda även här.
Nu har jag faktiskt svarat ärligt på din fråga.