...eller gnälla om att du borde spela Apocalypse World istället?Arfert said:...Mutant World, skulle nån kunna bråka om det? (Utöver Jan Strnad och Richard Corben då..)
eller Gamma World?Poppe said:...eller gnälla om att du borde spela Apocalypse World istället?Arfert said:...Mutant World, skulle nån kunna bråka om det? (Utöver Jan Strnad och Richard Corben då..)
Hell no! Det skulle jag inte önska någon.Sereg said:eller Gamma World?Poppe said:...eller gnälla om att du borde spela Apocalypse World istället?Arfert said:...Mutant World, skulle nån kunna bråka om det? (Utöver Jan Strnad och Richard Corben då..)
Om spelet var skrivet på svenska skulle jag bråka lite om det.om man döpte ett spel till Mutant World, skulle nån kunna bråka om det? (Utöver Jan Strnad och Richard Corben då..)
Gamma World var inge vidare, med handen på hjärtat.Sereg said:eller Gamma World?Poppe said:...eller gnälla om att du borde spela Apocalypse World istället?Arfert said:...Mutant World, skulle nån kunna bråka om det? (Utöver Jan Strnad och Richard Corben då..)
Sorry, det är inget jag tänker ta hänsyn till...Gurgeh said:Om spelet var skrivet på svenska skulle jag bråka lite om det.om man döpte ett spel till Mutant World, skulle nån kunna bråka om det? (Utöver Jan Strnad och Richard Corben då..)
/tobias