RageQuit?Eksem said:Hur som helst, jag väljer härmed att lämna WRNU. Sådant här orkar jag definitivt inte med längre.
/M
RageQuit?Eksem said:Hur som helst, jag väljer härmed att lämna WRNU. Sådant här orkar jag definitivt inte med längre.
Jag tycker ju det är sorgligt. Och känner mig misslyckad som inte förhindrade det - fast det inte angick mig. Min gammal sensei skulle säga nu: "för mycket ego", och i det här sammanhanget tycker jag det kanske kan gälla för fler än bara mig.Magnus Seter said:RageQuit?Eksem said:Hur som helst, jag väljer härmed att lämna WRNU. Sådant här orkar jag definitivt inte med längre.
/M
Nej, vafan du kan ju inte dra. Som Ronny och Ragge skulle ha sagt "Jävla skit fan".Eksem said:Hur som helst, jag väljer härmed att lämna WRNU. Sådant här orkar jag definitivt inte med längre.
Jag hatar när sånt här händer. Ett ämne som inte ens borde ha varit en tråd uppförstoras till helt orimliga proportioner och slutar med att en vettig användare lämnar forumet.Eksem said:Hur som helst, jag väljer härmed att lämna WRNU. Sådant här orkar jag definitivt inte med längre.