Nekromanti Omnimodus

Zadrith

Hero
Nu har jag åter igen lagt upp en sajt för mitt rollspelssystem Omnimodus som tidigare gått under namnet Omega.
Spelsystemet är färdigt till 95% och även om jag vet att de sista procenten är de svåraste så känns det som om jag verkligen kommer att ro iland projektet och snart ska kunna koncentrera mig på att göra spelvärldar igen. Vilket är minst hundra gånger roligare.
Fem av totalt sex kapitel är klara och behöver nu korrekturläsas. Med korrekturläsning menar jag såväl åsikter om språket som reglernas begriplighet och rent allmänna åsikter om dessa.
Alla kapitel hittar du på följande adress: http://hem.legend.se/omnimodus/
Där finner du även ett rollformulär och lite speldata som kan fungera som ytterligare exempel.
Om du skulle vara intresserad av att speltesta systemet kan jag även bidra med viss spelvärldsinformation och en äventyrsidé med visst tillhörande material (Fantasymiljö).
Om du skulle vara intresserad av att hjälpa mig med utvecklingen av reglerna och spelvärldar är du också välkommen att höra av dig.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
En snabb koll - tycker det ser helt okej ut men jag har bara skummat.

Men Blodpoäng. Det 'rnog ett av de grymmaste och mest makabra uttryck jag stött på. :gremlaugh:

Lycka till...

/Niklas som inte smällt det här med Sam Fox och hennes tjej men är glad att Pernilla är med i melodifestivalen :gremwink: