Så drastiskt var det inte för mig men jag tyckte också att den serien var läskig när jag var riktigt liten. När serien visades på nytt några år senare såg jag den dock glatt.Jag hade mardrömmar i en månad av Professor Drövels hemlighet.
Candle Cove? Såg den bara på VHS, dålig sådan, mins inte vem jag lånade den av.Minns ni det där obehagliga programmet med piratdockorna? Det var på engelska men dubbat tror jag? Det gick typ tidigt på morgonen. Minns inte vilken kanal men typ 3:an eller 4:an? Det var typ en skelettdocka som ville ta folks skin? Det tyckte jag var läskigt.
Ja! Så hette den!Candle Cove? Såg den bara på VHS, dålig sådan, mins inte vem jag lånade den av.
Mins inte det. Men jag hade ju bara någon/-ra episoder, så det kan ha varit en episod jag inte hade. Dock mins jag att de hade ett band som spelade vad jag u har fattat var surfrock musik, och skurken hade ett band sjörövare från olika perioder/delar av värden, har senare fattat att han i de flesta andra episoderna var ensam.Ja! Så hette den!
Det var något med dockorna ändå. Men jag fick verkligen mardrömmar av att se på det. Jag brukade drömma att alla dockorna bara skrek medan hon flickan som var där med dockorna bara grät.
Var det han som såg ut som om han var byggd av bitar från en massa olika dockor? Med ett huvud från en sådan där porslinsdocka som inte riktigt såg ut som om det passade? Jag tror inte det var en dröm, jag minns det avsnittet.Mins inte det. Men jag hade ju bara någon/-ra episoder, så det kan ha varit en episod jag inte hade. Dock mins jag att de hade ett band som spelade vad jag u har fattat var surfrock musik, och skurken hade ett band sjörövare från olika perioder/delar av värden, har senare fattat att han i de flesta andra episoderna var ensam.
Ja, så såg han ut! Sjukt lågbudget. Men det kan inte varit ett avsnitt, där var liksom BARA skrikande. Det måste ha varit en dröm.Var det han som såg ut som om han var byggd av bitar från en massa olika dockor? Med ett huvud från en sådan där porslinsdocka som inte riktigt såg ut som om det passade? Jag tror inte det var en dröm, jag minns det avsnittet.