Hallå i stugorna, och gott nytt år!Jag arbetar som bäst med min nya webb och en av nyheterna kommer att bli nedladdningsbara rollpersonsporträtt (ansiktet och ner till axlarna), liknande PC Portraits som Wizards har i Dragon Magazine och även online (jag har själv gjort en uppsättning halvlängdsmän för ett nummer av Dragon).Jag tänkte därför passa på att göra en omröstning. Vad vill NI helst se för karaktärer? Varje omgång kommer att bestå av 12 porträtt, både män och kvinnor, unga och gamla. Om jag t ex gör 12 magikerporträtt så kommer minst 1 att vara en ung nybörjare (typ Potter) och 1 en väderbiten ärkemagiker (typ Gandalf). Ni fattar grejen. Kom inte med specifika önskemål bara, dvs hur era egna karaktärer ser ut. Däremot som extra bonus så kommer jag att lotta ut bland alla som röstar en spelare som kommer få sin rollperson ritad bland de övriga karaktärerna.Den uppsättning rollpersoner jag kommer rita blir inte det fyndigaste eller roligaste svaret utan i sann irr-demokratisk anda blir det den "rollpersonstyp" som får flest röster som vinner. Däremot står det er fritt att komma på vilka varianter som helst. T ex halvalvsmagiker, trolltjuvar, halvlängdskrigare osv.Posta alla svar här på listan.Gott nyttPeter