Har jag inte läst/sett/lyssnat på alla nominerade så avstår jag från att rösta i kategorin.Dante;n320054 said:Samvetet säger att jag bör avstå från att rösta i kategorier där jag själv finns representerad. (Utom i kategorin "Rollspelsrelaterade böcker" för där har jag varit inblandad i samtliga nominerade bidrag. -^__^-)
Är det tramsigt att tänka så?
Hur gör ni andra?
Vampire borde vara med! Det är ju super coolt att det är svenskt!Arfert;n320058 said:Var är V5?
Vampire är numera ett svenskt spel, där större delen är skrivet av svenskar och 100% är formgett av svenskar. Redaktionen sitter och jobbar på Södermalm.
...men de kanske menar att tävlingen bara är till för spel skrivna på svenska? Vilket i så fall hade stoppat Ensamma Vargen.
Är lite sur över detta förbiseende, i synnerhet om man ser på internationell framgång.
Jag har för mig att Åskfågeln tar emot nomineringar till de olika kategorierna och om det stämmer är det väl helt enkelt så att ingen tänkt på att nominerat Vampire.Arfert;n320058 said:Var är V5?
Jag röstar helt samvetslöst på mig själv, eftersom jag generellt tycker att mina produkter är jäkligt bra.Dante;n320054 said:Samvetet säger att jag bör avstå från att rösta i kategorier där jag själv finns representerad. (Utom i kategorin "Rollspelsrelaterade böcker" för där har jag varit inblandad i samtliga nominerade bidrag. -^__^-)
Hur gör ni andra?
Åtminstone jag fick ett mail där jag ombads berätta vad jag släppt under året. Jag utgår från att det mailet gick ut till andra.Arfert;n320063 said:Att nominera sig själv är nog B. Men någon borde gjort det.
Mycket.Jocke;n320091 said:Ja,det är jättekonstigt att V5 och Barkhäxan inte är med.
Även jag avstår från att rösta i kategorier där jag är representerad.Dante;n320054 said:Samvetet säger att jag bör avstå från att rösta i kategorier där jag själv finns representerad. (Utom i kategorin "Rollspelsrelaterade böcker" för där har jag varit inblandad i samtliga nominerade bidrag. -^__^-)
Hur gör ni andra?
Av tråden "Vad har du skrivit idag" framgår att det nog kommer en recension i nästa nummer.pappa;n320115 said:Barkhäxan är inte heller recenserat i Fenix (trots flera påminnelser/påpekanden), så det spelet verkar inte existera i Åskfågelns ögon. Nåväl.
Får hoppas att Tsianphiel gillar BarkhäxanBolongo;n320118 said:Av tråden "Vad har du skrivit idag" framgår att det nog kommer en recension i nästa nummer.