Re: lägg av.
För det första så frågade du om det var okej och fick svaret att det var okej, så länge det rörde inlägget.
Du skulle få ha med det där som signatur också, om det inte vore så långt. Jag ser ingen olämplighet i det så, så länge det inte leder till en massa OT-diskussioner.
För det andra: Tillför det inte diskussionen något är det bättre att hålla tyst.
Det tredje: Jag har svårt att se det intressanta i att rollspela i Palestina idag, precis som jag har svårt att se vad det roliga i Afghanistan d20 ligger (ja, det finns). Men andra verkar uppenbarligen göra det, och skulle det komma tryckt, eller publicerat på nätet skulle jag nog ta mig en titt.
Och ja. Om någon slänger ut sig onödiga kommentarer som inte har något med diskussionen i fråga kommer jag säga samma sak. Det här är inget forum för politiska diskussioner. Vi vill inte ha 45 trådar om hur ond Bush är. Jag vill särskilt inte ha ett gäng antisemitiska uttalanden över hela forumen, eftersom det är så fruktansvärt lätt att sidan och dess besökare då blir anklagade för saker som inte stämmer.
Därför ber jag dig att hålla käft om allting som har med Israel och Palestina att göra, tills dess att du tycker att det kan tillföra något av värde för en diskussion som håller sig till ämnet. OT är fel. Men när det är såhär känsliga ämnen som utgör OT så är det värre, eftersom det lättare leder till stora diskussioner som sedan leder till än fler regelbrott.
chrull