Nej! Old school-lår är old-school!Organ said:Jävligt snyggt! Det får i alla fall mig att vilja spela det. Fast kunde inte tjejen fått ett par brallor att ta på sig?
/Anders
Fråga dig: vad skulle Frazetta gjort?Organ said:Jävligt snyggt! Det får i alla fall mig att vilja spela det. Fast kunde inte tjejen fått ett par brallor att ta på sig?
/Anders
Just så tänkte jag. Min första tanke var "fan vilka snygga Frazetta-lår".Arfert said:Fråga dig: vad skulle Frazetta gjort?Organ said:Jävligt snyggt! Det får i alla fall mig att vilja spela det. Fast kunde inte tjejen fått ett par brallor att ta på sig?
/Anders
*fniss*förr eller senare kommer genus att dyka upp i den här tråden". Waaaait for it...
Spelar det nån roll? Varför ska bruden få ha vettiga kläder? Känns ju inte så fräscht 2011.Arfert said:Fråga dig: vad skulle Frazetta gjort?
Bättre?Necross said:Spelar det nån roll? Varför ska bruden få ha vettiga kläder? Känns ju inte så fräscht 2011.Arfert said:Fråga dig: vad skulle Frazetta gjort?
Haft en i princip naken kvinna i underordnad position på något vis?Arfert said:Fråga dig: vad skulle Frazetta gjort?