Nekromanti Omslag!

Arvid

Warrior
Om du får den där som omslagsbild till Västlanden så lovar jag att köpa modulen. :gremsmile:

Jag tycker Regnsynd ser väldigt stämningsgivande ut, har dock lite svårt att uttala mig då jag inte läst boken. Jag gillar också Sjöfarare&Pirater samt Geografica Mundana. Alver är sämst, den är väldigt opassande.

Greymourn

Swordsman
Jaja...

såna bilder vore idealiska, fast den kanske inte riktigt passar in ibland övriga eon omslag...
För den delen skulle jag oxå vilja poängtera att grundbokens framsida ÄR mycket stämningsfull... Tyvärr har den väldigt lite med Mundana och Eon att göra...

A&S är bra... Liksom Regnsynd och Sorgernas Brunn...

Ymir

Liten kantbaron
Re: Regnsynd

Tja...jag kan ju lobby:a lite för det. Bilden borde gå att köpa in, eftersom den verkar ägas av Corbis, som är en bildbyrå eller motsvarande, och Populär Historia hade den i en artikel om Konstantinopel i ett nummer.

Glömde Regnsynd. Den bilden är också väldigt snygg, ja.

- Ymir, håller med.

Ceram

Hero
Enligt mig

De bästa är:

Geografica Mundana: Sköna färger och så.
Asharien & Soldarn: Så borde mina landskapsbeskrivningar bli...
Grundboken: Älskar snölandskap.

De sämsta är:

Jarla: precis som alla andra verkar tycka tycker jag inte att den är eonaktig.
Tiraker: Känns HELT fel, men den svarta färgen är skön i allafall...
Mundana: Kan inte svälja det omslaget fören värdena på den draken kommer tillsammans med beskrivningar och utbredningsområde...

Ymir

Liten kantbaron
Re: Vad Jarla beträffar...

Om Jarla kan ju, utöver dess totala fulhet, dessutom sägas att valvet på bilden uppenbarligen tillhör någon slags pseudomoské, madrasa eller liknande. Något sådant vore måhända passande i Västlanden, men knappast i norra Asharien. Så det så.

- Ymir, påpekar

trinker

Warrior
Regnsynd är den bästa sen kommer nog hmm regelboken..sen är resten sådär kanske A&S är lite bättre än de övriga =)