Nekromanti Online Comics?

Pilzefrau

hon/henne
Arvidos MC said:
Ymir said:
Jag betonade ordet "läst", så det borde vara helt självklart att jag inte pratar om flcl.

Du behöver inte be om ursäkt för något, alltså, bevisligen så engagerade jag mig ju; jag tyckte minus-strippen du postade innehöll en jättebra idé, men blev sur för att den användes på ett dåligt sätt.
Amen kom igen

Pilze har en seriestripp som gör honom rörd, Ymir säger att det är en slöseri med en bra idé, Pilze ber om ursäkt. Va fan?

Ymir, du får väl svälja att författaren har en annan idé med sin serie än du, och Pilze, du får väl låta bli att ta ansvar för andras hang-ups. Om du inte var sarkastisk då, jag vet inte.
Nej, jag var inte sarkastisk. Så svagt är mitt självförtroende i sådana här sammanhang (jag är en "nobody" på internet i mina egna ögon och kommer nog alltid förbli det) att min första reaktion på detta var att be dig om ursäkt för att jag är så mesig. Men jag gör mitt bästa.

För att utveckla till Ymir: jag tolkade det som att du upplevde att serien blev spoilad och att allt efter den strippen, eller till och med hela serien, nu inte skulle vara värd att läsa eftersom jag postat just den sidan. För jag kan absolut relatera till problemet att få saker spoilade för sig, i meningen "det är en väldigt spännande deckargåta som är sjukt kul att försöka lista ut, förresten, här är min favoritstripp [länk till strippen där hemligheten avslöjas]". Jag bad om ursäkt för att jag trodde att du upplevde minus som förstörd för dig, och att jag då inte hade tänkt tillräckligt långt i vad jag länkade till/inte satte spoilervarning på.

Så är det.

Ymir

Liten kantbaron
För att utveckla till Ymir: jag tolkade det som att du upplevde att serien blev spoilad och att allt efter den strippen, eller till och med hela serien, nu inte skulle vara värd att läsa eftersom jag postat just den sidan.
Alltså, det är ju egentligen precis tvärtom. Jag ville att det där skulle vara en spoiler, att det där skulle vara sista sidan; besvikelsen låg i att serien visade sig fortsätta på nästa sida. Hade den inte gjort det, utan slutat där, -då- hade jag blivit så fängslad att jag gått tillbaka och läst serien från början.

Sodivra

Champion
Pilzeman said:
Nej, jag var inte sarkastisk. Så svagt är mitt självförtroende i sådana här sammanhang (jag är en "nobody" på internet i mina egna ögon och kommer nog alltid förbli det) att min första reaktion på detta var att be dig om ursäkt för att jag är så mesig. Men jag gör mitt bästa.
Hoppas du inte upplevde mitt inlägg som förakt nu. Det var en apell till den Värdefulla Jonatan att inte låta sig tryckas ner av den Värdelösa Jonatan. :gremsmile:

Och att den Förstående Ymir skulle hålla den Passionerade Ymir borta en stund.